Wednesday, August 25, 2010

Jelena Karleuša: Mnogo sam moćna, oduvaću Cecu Raznatović!

 http://www.scandal.rs/wp-content/uploads/2010/08/jk5.jpg
 Jelena Karleuša: Mnogo sam moćna, oduvaću Cecu Raznatović!

Jelena Karleuša uskoro kreće na veliku balkansku turneju “All about diva”, koju je započela 15. maja u “Beogradskoj areni”, gde je priredila spektakl za pamćenje. U maniru svetskih zvezda, JK će identičan muzički hepening, sa džinovskom binom, hidrauličnim elementima i rasvetom, predstaviti i fanovima u glavnim gradovima bivših jugoslovenskih republika, ali i u Bugarskoj i Grčkoj. Prva stanica biće joj Makedonija, gde će 20. novembra zapevati u najvećoj skopskoj dvorani “Boris Trajkovski”.
- Mojim fanovima u regionu obećavam šou koji će ih, sigurna sam, ostaviti bez daha, kao što je to bio slučaj u “Areni” – kaže Jelena Karleuša za “Novosti”.
- Ekipa od 100 ljudi, na čelu sa mnom, potrudiće se da im ta noć bude nezaboravna. Biće mi posebno drago da se družim sa publikom u Makedoniji, jer me nije videla punih 15 godina. Pevala sam tamo kao klinka, na početku karijere, a vraćam im se u punom sjaju.
Samo nedelju dana kasnije, 26. novembra u Skoplju će pevati i Svetlana-Ceca Ražnatović, koja je pre mesec dana održala spektakularan koncert u Prilepu. Tada je najavila da će na jesen novi album promovisati upravo velikim koncertom u makedonskoj prestonici. Najpopularnija srpska plavuša, međutim, ne plaši se konkurencije, koju će, kako kaže, oduvati svetskim spektaklom.
- Čula sam da u tom periodu koncerte imaju i druge pevačice, tako da je izazov veći da na “terenu” pokažem koliko sam moćna. Posle mene, nastupi drugih izvođača izgledaće kao obična tezga. Ja svoju publiku poštujem i za cenu ulaznice dobiće spektakl. Želim im sreću i unapred izjavljujem saučešće(smeh) - rekla je Jelena.

No comments:

Post a Comment