Wednesday, June 30, 2010

Ruže i „roleks“ za godišnjicu!

Ruže i „roleks“ za godišnjicu!
Jelena Karleuša i Duško Tošić proslavili dve godine braka

Ruže i „roleks“ za godišnjicu!

Estradna zvezda Jelena Karleuša-Tošić i njen suprug Duško pre dva dana proslavili su dvogodišnjicu braka uz intimnu večeru, ali i skupocene poklone.

- Duško je želeo da svoju dragu obraduje poklonom i došao je na ideju da to bude skupoceni sat „roleks“ od belog zlata, na kojem je ugravirao datum godišnjice 28. 6. 2010. JK je za Duška specijalno naručila ručno rađenu „luj viton hjumidor“ kutiju za tompuse, koju je napunila „kohiba“ tompusima, njegovim omiljenim cigarama - rekao je naš dobro obavešten izvor i dodao da su Tošići ostavili ćerke Atinu i Niku kod baba Divne i dvogodišnjicu braka proslavili u jednom restoranu, a Duško je morao Jelenu da prenese preko praga objekta, s obzirom na to da je pre nekoliko dana, kako je „Alo!“ pisao, povredila nogu prilikom nezgodnog pada na beogradskom aerodromu. No, bol zbog povrede im nikako nije pokvario raspoloženje, a pop divu je obradovala i korpa sa 101 ružom koja ju je sačekala u restoranu. Kada smo pozvali JK da nam prokomentariše naša saznanja, kroz osmeh je potvrdila da su proveli divno veče, ali nije želela da ulazi u detalje.
- U intimnoj atmosferi uz belo vino i ribu slavili smo dan kada smo se zakleli da i u dobru i zlu budemo jedno! Imamo dve divne ćerke, koje su našem braku dale još dublji smisao. Da ne čuje zlo, srećna sam i ostvarena žena, blistam na svim poljima, a čini mi se da je ljubav najviše zaslužna za to! Duško voli da mi poklanja skupe stvari, koje ja ne tražim i koje mi nisu potrebne. Jedino što mi od njega treba je da me voli i da se zauvek budim na njegovom ramenu - rekla je Karleuša za naš list.

Automobil za prvi jubilej
Da ne štedi kada je o poklonima za godišnjice braka reč govori i to da je Duško Tošić svojoj supruzi Jeleni za prvu godišnjicu braka poklonio automobil BMW Z4 i da je to bio prvi primerak tog skupocenog automobila u Srbiji. Pevačicu je automobil sačekao ispred kuće uvijen u veliku crvenu mašnu.

No comments:

Post a Comment