Wednesday, May 12, 2010

Karleuša sleće u "Arenu"! + SLIKE


Karleuša sleće u "Arenu"!
http://karleusa.blogspot.com/


Povodom koncerta „All about Diva“, koji će u subotu održati u „Beogradskoj areni“, Jelena Karleuša i njen tim saradnika održali su konferenciju za štampu u pres sali „Arene“. Posle oficijelnog dela JK je odgovarala na pitanja novinara, a najintrigantniji odgovor usledio je na pitanje da li će popularna blondina imati tremu pred početak koncerta. „Jedva čekam da čujem prve taktove i izađem na scenu. Tada ću osetiti veliko rasterećenje, jer ću znati da je našim mukama konačno došao kraj, tako da nema ni govora o tremi, već samo o velikom uzbuđenju. Ipak, pri izlasku na binu kolena neće ni moći da mi zaklecaju, pošto nogama neću ni kročiti na nju. A ni kolenima“, rekla je Jelena kroz smeh čime je indirektno potvrdila da će njen izlazak pred publiku zapravo biti „visinski“. A možda i podzemni... U svakom slučaju, pop zvezda bila je i više nego raspoložena, baš kao i ekipa koja je sa njom sedela za stolom: PR produkcije „Emoušn“ Marinela Kvapil, pevačicina majka Divna Karleuša, kao i njen PR, ali i glavni scenarista koncerta Zoran Birtrašević. „Zoran mi je mnogo pomogao u osmišljavanju i organizaciji samog koncerta. On je moja leva ruka, pošto sam ja levoruka“, rekla je JK šaljivim tonom.

http://karleusa.blogspot.com/

3 comments:

  1. JK THE DIVA! Sigurna sam da ce to biti "za pamcenje", jer JK ne ume drugacije!

    ReplyDelete