Saturday, May 15, 2010

JK: Posle "Arene“, spektakl i na Ušću?!


JK: Posle "Arene“, spektakl i na Ušću?!
Jelena Karleuša koja će svoj prvi veliki koncert u spskoj prestonici održati u "Beogradskoj areni“ u subotu 15. maja, pod nazivom "All about Diva”, izjavila je na nedavnoj konferenciji za novinare da je već sa 15 godina, iako nije bila pevačica, govorila da će pevati u "Areni“, koja je tek tada bila u izgradnji. Više puta je naglasila da će svaku pesmu otpevati uživo, iako to njene koleginice iz svetskog šou-biznisa ne rade. Jelena je istakla da je zamolila grad Beograd i policiju Srbije da podignu nivo bezbednosti na koncertu, kako bi prvenstveno deca, koja su njeni najbrojniji fanovi, bili apsolutno bezbedni u gužvi koju očekuje. "Moje ćerke neće biti na koncertu pošto su jako male i one u to vreme već ležu da spavaju", rekla je JK. Obeležavanje 15 godina njenog rada biće uskraćeno za pesme sa prva dva albuma, pošto su te numere bile u, kako kaže Jelena, "etno fazonu”, a kompozicije sa kasnijih izdanja, koje takođe imaju prizvuk etna, biće ponovo aranžirane u elektro-pop zvuk, u kom se poznata pevačica pronašla pre nekoliko godina. "Sa mnom na bini će biti bend koji će svirati uživo, prateći vokali, kao i 25 plesača, koji će se smenjivati u koreografijama. Ceo nastup je izdeljen u četiri celine i za svaku od njih je spremljen specijalni kostim, koji je kreirao Darko Kostić. Ja sam nedavno pristala da sledeće godine u ovo vreme napravimo još veći spektakl na Ušću, dok se oko ovog koncerta razmišljamo da li da napravimo još jedan odmah sutradan, 16. maja, zbog velikog interesovanja", rekla je Karleuša, koja očekuje na koncertu brojne ljude, pa i one koji ne vole njenu muziku, ali žele da vide jedan pravi spektakl. "Ja sam na početku govorila šta želim i svi su mislili da sam megaloman i da to nije moguće u Srbiji, ali u subotu ću pokazati da sam ja bila u pravu", kaže Jelena.
 http://karleusa.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment