Friday, October 09, 2009

JK: Moć je afrodizijak, a ja sam plavuša! Foto!

Mesec dana nakon porođaja, novi broj magazina “Code” donosi eksluzivan editorijal i intervju sa pop divom Jelenom Karleušom.

Jelena Karleuša objasnila je da je anemija jedini i pravi uzrok zbog kojeg je u tako rekordnom roku vratila savršenu liniju nakon porođaja, ali isto tako i priznala da nikome ne bi poželela da na takav način sredi svoju kilažu.

- Nisam imala sreću da se porodim bez komplikacija, međutim, zahvaljujući prisebnosti koju su imali svi oko mene, pre svega doktori i porodica, ali iprijatelji, nije se dogodilo ništa fatalno. Zahvalna sam svima što su bili uz mene, a takvog sam sklopa da se očas regenerišem, pa sam i ovo prebrodila sa lakoćom, naravno – kaže Jelena Karleuša o svom porođaju.

Pop pevačica priznaje da su Atina i Nika sigurno najmlađi putnici na evropskim letovima, ali da ih ona polako priprema za to da lete čitav život.

Nije tajna da je Jelena jedna od retkih javnih ličnosti koja svaki put koristi priliku da podrži gay populaciju, a o tome što je nema na spisku javnih ličnosti koje su snimile reklamu za paradu u Beogradu, pevačica kaže:

- To što su neke javne ličnosti podržale paradu ponosa u Srbiji milioniti je deo onoga što sam ja učinila za gay populaciju javnim istupanjima i stavovima. Ako iko u ovoj zemlji može da se nazove borcem za prava homoseksualaca, onda sam to ja, ali to ne znači da moram da snimam neku reklamu povodom toga ili da preko noći postanem zagovornik – objasnila je JK.

Jelena smatra da samo idiot u Srbiji nema jesno definisan politički stav, ali priznaje da nije član ni jedne političke stranke, što je uvek i isticala.

- Vlast je moćan afrodizijak. Imam nesreću da zbog plave kose i očiglednih ženskih atributa, moji politički stavovi nikome nisu bitni - kaže JK, a ostatak intervjua pročitajte u novom izdanju magazina “Code” koji je od ponedeljka u prodaji na svim kioscima širom zemlje.

No comments:

Post a Comment