Tuesday, August 11, 2009

JELENA KARLEUŠA I SEKA ALEKSIĆ: FEJSBUK OKRŠAJ!



Taman kad smo pomislili da je višegodišnji medijski rat između Jelene Karleuše i Seke Aleksić počeo da jenjava, dve ljute rivalke su nas na delu demantovale. Štaviše, dale su nam do znanja da su njihova koplja oštrija nego ikad!
Inicijator aktuelnog okršaja bila je Aleksićeva, koja je prošle nedelje u emisiji „Red karpet“ pošteno isprozivala svoju plavokosu koleginicu, istini za volju, nijednog trenutka ne pomenuvši njeno ime. Ali, za time nije ni bilo potrebe jer svima je bilo i više nego jasno kome su Sekine podrugljive opaske bile upućene. „Najviše se foliraju oni koji su sve samo ne zvezde, oni koji žive kao podstanari, koji voze iznajmljene automobile, koji imaju falš tašne... Takve pevačice su do te mere iskompleksirane da se slikaju u tuđim kolima i ispred tuđih stanova koje u javnosti predstavljaju kao svoje“, podelila je folk zvezda sa gledaocima hrvatske TV Nova, verovatno i ne sluteći da će joj se JK već sutradan na svom „fejsbuk“ profilu revanširati nesvakidašnjim statusom: „Dragi prijatelji, zbog velikog interesovanja uskoro će početi sa radom moj fan-klub koji će okupljati sve javne ličnosti moje obožavaoce. Pevačice će biti u najvećem broju, a počasna predsednica biće ona koja me najviše kopira, najviše priča o meni, vodi računa o tome šta jedem, gde živim, šta vozim, oblačim...“, dok je samo nekoliko sati kasnije osvanulo sledeće: „I, evo, imamo pobednicu... Zlato odlazi u ruke Seki 'ja zidam kuću, ona živi u saksiji' Aleksić. Čestitam! Dakle, Zuhra Ramizaj je počasna predsednica mog fan-kluba“.

Tek što se par Jecinih sajber-prijatelja zapitalo ko je Zuhra Ramizaj, pevačica im je, valjda jedva dočekavši, pojasnila: „Pa valjda je to pravo ime naše pobednice. Molim? A brat Nedžad? Odmah da razjasnimo - volimo sve ljude na svetu, bilo koje da su veroispovesti! Uvek sam otvoreno govorila da sam ateista i da ljude ne gledam kroz veru. Najvažnije je kakav je ko čovek i čini li dobro. Ali, isto tako prezirem one koji se stide svoje krvi, svojih roditelja, pa menjaju ime zarad nekog uspeha. To se zove obmanjivanje naroda! Velika prevara!“

A onda se sutradan ponovo oglasila Seka... Ovoga puta, baš kao i „omiljena“ joj koleginica na „fejsbuku“. „Dragi moji prijatelji, evo jednog humanog predloga! Hajde da zajedno otvorimo jedan devizni račun na koji će svako od nas, koliko ko može, izvršiti uplatu, a sve u cilju da Krmeljuši zvanoj 'nema se, ne može se' kupimo stan, da ima jadna gde da spava, a ne da se slika ispred tuđih vila, hvaleći se kako su njene. Evo, ja ću prva uplatiti hiljadu evra, a vi, kao što rekoh, koliko ko može“, predložila je Aleksićeva. I ne samo to...

Nekoliko sati kasnije na njenom statusu zaista je osvanuo broj žiro računa. Sve to je, pogađate, bilo dovoljno da se „slatka mala“ dodatno isprovocira i iskopa još jedan dokaz kojim će Seku opteretiti da je kopira. Ovoga puta nije reč ni o torbi ni o haljini, već, verovali ili ne - dečku! Da, dobro ste pročitali - dečku! „Kada su mi namestili aferu 'telohranitelj', nisam ni sanjala da će neke opsednute osobe kopirati čak i to, u želji da budu ja... nastavak sledi u novom "Svetu"

No comments:

Post a Comment