Monday, July 13, 2009

Rodiću ćerku, a sina ću usvojiti

http://www.novosti.rs/upload/images/2009/07jul/1207/karleusa.jpg

OVO je njeno leto. Iako joj je ostalo još sedam nedelja do porođaja, Jelena Karleuša ne prestaje da radi i ne skida se s naslovnih strana. Uskoro izlazi njen album s najvećim hitovima „The Diamond colection“, koji njeni fanovi s nestrpljenjem iščekuju, a tu su i mnogobrojna gostovanja u emisijama, slikanja... „Srpsku Madonu“ to što je u poodmakloj trudnoći nije sprečilo da uradi seriju provokativnih fotografija, koje su podigle veliku prašinu jer je sa njih „izbrisala“ stomak.
- Mnoge žene naprave veliku grešku jer se opuste u trudnoći i zapostave sebe i karijeru. Novim fotografijama dokazala sam da i trudnica može da izgleda vitko i poželjno - rekla nam je Jelena, koja će uskoro organizovati druženje s njima u prodavnici „Siti rekords“, gde će moći da se slikaju sa svojom omiljenom pevačicom i da dobiju njen autogram.
Nova pesma, koja je trebalo da bude uvršćena na kompakt-disk „The Diamond colection“, izlazi u septembru na kompilaciji „Superhitovi Siti rekordsa“, a posle porođaja pevačica će za nju uraditi provokativni spot.

* Zli jezici tvrde da se Duško naljutio na vas kada je video nove slike...
- Budući da su fotografije vrlo provokativne, nije mu bilo svejedno, jer je patrijarhalno vaspitan. Ponosan je što ima atraktivnu ženu, ali voleo bi da sam u takvom izdanju samo za njegove oči. Nema govora o svađi.

* Od supruga ste za prvu godišnjicu braka dobili najnoviji model BMV. Sigurno ste bili na mukama kada ste birali poklona za njega?
- Obožava da mi priređuje iznenađenja. Budući da je pravi Balkanac, smatra da muškarac treba da pruži ženi lagodan život, a ona zauzvrat treba samo da ga voli i da mu rađa zdravu decu. Kaže da mu je Atina najlepši poklon koji sam mu podarila, a s nestrpljenjem iščekuje i rođenje druge bebe.

* Kako napreduje sređivanje vašeg novog ljubavnog gnezda, penthausa kod Belog dvora?
- Živimo u inostranstvu, pa gradimo kuću bez pritiska i po mojoj zamisli. Želim da od našeg doma napravim arhitektonsko i dizajnersko remek-delo, koje će biti ogledalo našeg originalnog stila. Nije mi teško da obilazim majstore i nadgledam radove dok je Duško na pripremama. Famozni „Dizni raj“, koji pravim našim bebama, podseća na ružičasti zamak iz bajke. Nacrtala sam skice za nameštaj koji se ručno pravi od najkvalitetnijeg drveta, a angažovala sam umetnika koji je zadužen za njegovo rezbarenje.

* U emisiji „Amidži šou“ prvi put ste javno zaplakali tokom emitovanja priloga o vašoj ćerki i tako ugrozili reputaciju čelične lejdi...
- To su bile suze radosnice. Srce mi igra od ponosa i ljubavi dok gledam moju Atinu. Ona je moj najveći uspeh. Možda je bilo vreme da ljudima pokažem nežniju stranu. U poslu sam neustrašivi borac, koji se ne boji nikog i ne pokazuje emocije, ali privatno sam osećajna majka i supruga.

* Dušku sigurno neće biti lako sa četiri dame, suprugom, ćerkama i taštom...
- Navikao je da bude okružen damama. Odrastao je sa sestrom, tako da je veoma osetljiv prema ženama i dobro ih razume. U šali zna da kaže: „Šta ću ja s vas tri u kući?“, a ja ga ubeđujem da će uživati i da ćemo ga paziti i maziti.

* Da li je Atina svesna da će uskoro dobiti seku?
- Još je mala, ima tek 10 meseci, ali svakodnevno joj stavljam ručicu na moj stomak i pričam da će dobiti seku, da će biti jedna drugoj i društvo i oslonac u životu.

* Duško želi sina, ali vi ste izjavili da ćete posle druge bebe staviti tačku na rađanje. Hoćete li možda usvojiti sina?
- To mi je davnašnja želja. Aktivna sam u humanitarnom radu i pomažem nesrećnoj deci koliko god mogu, ali time se ne hvalim kao neke individue koje brukaju našu profesiju koristeći svoju navodnu humanost u svrhu primitivnog marketinga. Duško i ja ćemo otrgnuti jedno dete od patnje i pružiti mu život iz bajke. Volimo decu i pogađa nas kada vidimo koliko je napuštene dece u Srbiji.

* Jedna vaša koleginica nedavno je izjavila da želi da usvoji dete...
- Drago mi je što i drugi najavljuju tako nešto. Kamo sreće da svi tako razmišljaju.

* Koleginice su vas, izgleda, ostavile na miru, ali i dalje vas oponašaju...
- Morala sam dobro da ih mlatnem po džepu i po nosu da bi se malo smirile. Šta će, jadne... I ja bih da sam na njihovom mestu napadala i mrzela Jelenu Karleušu. Svaki put će „popiti“ tužbu kada izgovore moje ime u negativnom kontekstu. Dosta je bilo da debele i neobrazovane pevaljke, u znojavim viršla trikoima, koje su došle iz kojekakvih šoferskih birtija, prave sebi marketing preko mog imena. Moraju da znaju gde im je mesto i da ćute i budu dobre. Ne smeta mi što me imitiraju sve dok ne počnu da tripuju da su JK.

* Ipak, nisu sve ljubomorne i zle. Rada Manojlović izjavila je da ste najzgodnija žena na estradi...
- Nekolicina je zla, a s većinom kolega sam u odličnim odnosima. Ima divnih mladih i modernih ljudi, poput Rade i Milana Stankovića, koji svojom kulturom, talentom i lepotom osvetljavaju polutamu zvanu estrada. Oni su nada da muzička scena u Srbiji ima perspektivu. U njima vidim sebe s početka karijere, pogotovo u malom Stankoviću. Neka znaju da ih čeka nemilosrdna borba i da moraju da nauče da primaju i da zadaju udarce. Estrada nije samo takmičenje u lepom pevanju, već ogromna džungla..., a u džungli ima mnogo majmuna, ali i zmija otrovnica.

SA BREGOM U REVOLUCIJU
*Na novom albumu, koji spremate za proleće, uvrstićete pesme Gorana Bregovića. Kako je došlo do vaše saradnje?
- Oduvek sam želela da sarađujem sa Goranom. Upoznali smo se još dok sam snimala album u Grčkoj, i na mene je ostavio lep utisak. Smatram ga muzičkim genijem i mislim da će naša saradnja izazvati revoluciju u Srbiji. Oboje smo bezobrazni u svojim idejama, hrabri i nekonvencionalni.

UPOZNAĆU MADONU
* Hoće li „srpska Madona“ otići na koncert kraljice popa 24. avgusta?
- Bez obzira na to što ću tada biti desetak dana pred porođajem, dogovoriću se sa organizatorima koncerta kako je najbezbednije za mene da prisustvujem tom spektaklu. Propustila sam da upoznam Madonu prošle godine, ne želim da se to dogodi i ove. Ipak, ona je moj uzor i moja večita inspiracija.

No comments:

Post a Comment