Friday, May 08, 2009

Pljuvačina teška 1.000.000 dinara

http://69.73.159.248/images/sveesti/sr/3/6/88936.jpg

Pljuvačina teška 1.000.000 dinara
Jelena Karleuša u sudskom sporu protiv Radojke Adžić dobila milionsku odštetu

Estradni rat dve pevačice, Jelene Karleuše i Dare Bubamare, dobio je epilog na sudu, a pre nekoliko dana stigla je i presuda, prema kojoj je Radojka Adžić zbog uvreda dužna da na konto Jelene Karleuše uplati čak milion dinara! Sve je počelo pre više od dve godine, kada je supruga fudbalera Duška Tošića rešila da presavije tabak i tuži svoju nekadašnju blisku drugaricu zbog uvreda u jednom beogradskom nedeljniku, ali i u drugim javnim glasilima. JK je angažovala beogradskog advokata Zorana Ateljevića, a prema nekim informacijama, Rada se uopšte nije odazivala sudskim pozivima niti se pojavljivala na ročištima, pa joj je dodeljen branilac po službenoj dužnosti. Karleuša je tražila odštetu od tri miliona dinara, a sud je presudio da su uvrede koje je istrpela „vredne“ miliončeta. U želji da dobijemo potvrdu informacije, pozvali smo Jelenu Karleušu, koja nam je u dahu rekla:

- Tačno je da je sud konačno kaznio Radojku za sve uvrede koje je godinama iznosila na moj račun. Neka ona bude primer: ovako će proći svako ko preko mog imena želi da dobije naslovnu stranu. Ako već pokazuju svoju zavist i nekulturu, moraće, kao Radojka, i da plate, pa ćemo da vidimo da li će bilo kome pasti napamet da me javno vređa! Dobila sam tužbu protiv Radojke, a moram da napomenem da sam tužila još jednu pevačicu, Svetlanu Aleksić, jer je to bio, nažalost, jedini način da sprečim da me dotična konstantno vređa i koristi moje ime zarad ličnog marketinga. Nadam se da ću uskoro dobiti i taj slučaj. Interesantno je to da se nijedna nije odazvala sudu, tako da je jasno da su bile hrabre da me vređaju po novinama, ali nimalo hrabre da svoje uvrede ponove na sudu i za njih snose odgovornost. To pokazuje o kakvim likovima je reč i s kakvim tužnim i jadnim ženama ja imam posla. Umesto da uživam u trudnoći, moram da se borim protiv zavidnih i loših na ovaj način. Pa, ko ima para za bacanje, neka izvoli - potvrdila je naše navode JK.

DARA BUBAMARA: TO SU BUDALAŠTINE
Pevačica Radojka Adžić, poznata kao Dara Bubamara, izgleda da nema pojma da je protiv nje vođen bilo kakav sudski spor koji je pokrenula Jelena Karleuša. Kada smo je pozvali i pitali da prokomentariše milionsku odštetu koju će na osnovu presude morati da plati, Dara je izjavila:
- To su budalaštine i izmišljotine! Nisam dobila nikakvu tužbu!

No comments:

Post a Comment