Friday, May 08, 2009

Duško čeka centarfora!

http://static.devote.se/gallery/big/20090222/35651d710979d0cc0f37d11454b028ea.jpg

Duško čeka centarfora!


OKO njenog učešća u "VIP Velikom Bratu" podigla se ogromna prašina, tolika da su na 24 sata, koliko se zadržala u popularnoj kući u Košutnjaku, čak i stvari od državnog značaja pale u drugi plan. Tri miliona ljudi, gotovo pola Srbije, pratilo je avanture Jelene Karleuše u popularnom rijaliti šou programu.
- To i jeste bio cilj ljudi iz organizacije. Otvoreno su mi rekli da sam im potrebna da bi obezbedili do sada rekordnu gledanost. Laska mi što izazivam toliku pažnju, ali ona zna da bude i veliko opterećenje. Javili su mi da je za tih 24 sata bila nezapamćena gledanost. Drago mi je što sam učinila uslugu svojim prijateljima, Željku Mitroviću i Goranu Stamenkoviću - rekla nam je na početku razgovora JK, koja se nedavno vratila iz Nemačke da bi privela kraju snimanje kompilacije najvećih hitova, čiji se izlazak očekuje u maju.
* Vi ste odgovorni i za nagli pad gledanosti koji je usledio posle vašeg odlaska...
- Ko bi normalan gledao gomilu davno zaboravljenih likova i anonimusa? U kuću sam ušla bez dinara samo zbog Željka, koji me je mnogo zadužio u životu, i Gorana, koji je sjajan čovek. Zasmejavale su me cifre o kojima su novine pisale, jer na taj način ne moram da zarađujem novac. Nikada ne bih mogla da budem odvojena od Atine i Duška na duže vreme, a ne mogu sebi da priuštim luksuz od mesec dana džabalebarenja, poput nekih ukućana,jer su moji koncertni termini mesecima unapred rezervisani.
* Rekli ste da vašu publiku pretežno čine žene. Kako objašnjavate to što su se u trenutku vašeg ulaska u kuću televizori u mnogim beogradskim kladionicama masovno prebacivali na Pink?
- Oko mene je stvorena neverovatna fama, koja me je učinila nestvarnom i nedodirljivom osobom. Verujem da je to razlog ogromnog interesovanja. Balkan je želeo da vidi Jelenu Karleušu, ženu od krvi i mesa, u normalnim situacijama: kako spava, jede, pere sudove, kako izgleda kada se probudi, kako se šminka... Drago mi je što su mnoge predrasude o meni pale u vodu. Dobila sam ponudu za sopstveni rijaliti šou, ali psssst, nemojte nikome da kažete.
* Ko se više uplašio: ukućani kada su videli glavnu zvezdu na vratima ili vi od njihovih iskolačenih očiju?
- Oni su se, defintivno, uplašili. Ja se nikoga ne bojim. Nije mi jasno zašto se ljudi tresu kada me vide? Mediji su od mene napravili vamp ženu, ali privatno sam umiljato mače. Bili su mi smešni, jer nisu smeli da zucnu. Ponašali su se kao da je učiteljica ušla u razred. Toj tragikomičnoj situaciji jedino se smejao Nenad Čanak, koji me poznaje.
* Da ste ostali duže u kući, s kim biste zaratili, s kim biste se družili, a kome biste održali lekciju iz šou-biznisa?
- Čanak, Milić Vukašinović, Miki, Maca i Sani Armani su veoma interesantni i duhoviti, tako da s njima i van kuće imam odličnu komunikaciju. Ovi drugi su nebitni. Zašto bih uopšte komunicirala sa neuspešnim i neostvarenim likovima koji sebi daju za pravo da me blate i ogovaraju iza leđa?
* Uvek ste na meti koleginica. Kako reagujete kada vidite da se pojedine trude da oponašaju vaš stil govora, odevanja, koreografije... iste one koje o vama govore u lošem kontekstu?
- Jao, koleginice... Što je grđa, deblja ili nesrećnija to ima veći pik na mene. Ženska sujeta je čudo. Nikada me nisu napadale lepe i uspešne. One koje me blate same pokazuju neverovatnu zavist i opsesiju mojim likom. Ne mogu da svare moj uspeh, pa ta mržnja dovodi do viška kilograma, bora, nervnog sloma... Nemoguće je da budu kao ja. Verovali ili ne, toliko su opsednute mnome, da plaćaju pojedinim novinarima da pišu loše o meni. Zar to nije bolesno? Ne bi me čudilo da me neka od tih pevačica sačeka ispred kuće sa nožem (smeh).
* Ozbiljno ste rešili da povećate natalitet u Srbiji. Posle drugog deteta zatvorićete "fabriku" ili ćete i sledeće godine biti najpopularnija
trudnica?
- Moj muž obožava decu. Želi da imamo bar troje, ali posle ove bebe napraviću pauzu iz zdravstvenih razloga. Plan mi je sledeći: porođaj u septembru, zatim izlazak novog albuma,koncert u "Areni", turneja, a onda može i treća beba.
* Kako podnosite trudnoću?
- Osećam se divno. Imam sreću da se u trudnoći uopšte ne gojim, lice mi se prolepša, i nemam nijednu tegobu svojstvenu trudnica. Ljudi oko mene me zovu superžena. Umesto da ležim, još sam na turneji, non-stop sam na relaciji Bremen - Beograd sa Atinom, gostujem u emisijama, pripremam nove projekte. Muž me tera da usporim, ali je u isto vreme i veoma ponosan na mene.
* Duško bi, pretpostavljam, voleo da dobije centarfora, ali šta biste vi poželeli Atini: brata ili sestru?
- Dušku se zagonetno smeši brk kada kažem da bi bilo lepo da Atina dobije sestru. Neka bude šta nam sudbina podari. Naše bebe su plod velike ljubavi, strasti i želje. Naravno da će ime biti originalno. Želimo da od samog starta života naša deca budu predodređena na uspeh.
* Atina je prava mala modna ikona. Preti li da svojim krpicama ugrozi suverenitet maminog ormara ili je to već učinila?
- Atina, koja već ima i svoj fan klub, ima samo sedam meseci, a već diktira dečju modu. Volela bih da rodim još jednu devojčicu da bih iskoristila njenu garderobu koju nikada nije obukla.
* Kako funkcioniše brak između fudbalske zvezde i muzičke dive?
- Imam sreću da sam voljena, mažena i pažena. Duško je moja najveća ljubav, sreća, prijatelj. Za mene je on najlepši i najbolji muškarac na svetu. Trudimo se da uživamo jedno u drugom, kao i u Atininom odrastanju, mojoj trudnoći i planovima... Ne dozvoljavamo da se stres naših profesija useli u naš dom, našu malu oazu mira, ljubavi i poverenja. Za njega ja nisam JK već njegova maza, a on za mene nije slavni fudbaler nego moja ljubav, moj čovek.
* Kada vam je Duško pronašao "žicu"?
- Kada mi je rekao da u mojim očima vidi svoju nerođenu decu, ah...
* Vrhunac bliskosti za vas je - da budete pored Duška u trenerci i nenašminkana, da ćutite sa njim, da u svakom trenutku znate gde je i sa kim je?
- Vrhunac bliskosti sa Duškom je kada on spava. Tada ga posmatram i shvatam iznova da je on jedini muškarac koga želim pored sebe do kraja života.
* Teško je biti životni partner veoma uspešne žene, a tek muž JK. Kako se Duško nosi sa vašom slavom?
- Duška boli kada pročita laži o meni. Ima potrebu da svima koji me ne poznaju objasni koliko je u medijima iskrivljena slika o meni. On je moja najveća podrška i odbrana od loših ljudi.
* Da niste slavna pevačica, odlično biste se snašli u ulozi "očajne domaćice" ili "žene fudbalera"?
- Ja sam i uspešna pevačica, i dobra domaćica i ponosna žena fudbalera.
* Kada su vam poslednji put klecnula kolena?
- Klecaju mi kolena svakog puta kada me muž poljubi.
* U čemu preterujete?
- Preterujem kada volim, kada ne volim, kada trošim pare... Ma, preterujem u svemu...
* Ako biste daljinskim upravljačem mogli da premotate svoj život unapred, šta bi vas najviše interesovalo?
- Interesovalo bi me da saznam kada ću umreti, kako će moja deca izgledati... Dobro je što takav daljinski upravljač ne postoji, jer verovatno bi mi mnoge stvari slomile srce. To je život i sve treba da dođe kad mu je vreme.

NOVI SPOT - NOVA OLUJA
POPULARNA pevačica uskoro će obradovati fanove kompilacijom najvećih hitova. Osim starih pesama, koje su za ovu priliku urađene u novom ruhu, na kompilaciji će se naći i nova pesma za koju će JK snimiti spot pod rediteljskom palicom Dejana Milićevića.
- Posle spota za pesmu "Tihi ubica", koji je doživeo i emitovanje u "Dnevniku", teško je uraditi nešto originalnije. Ali, verujte mi, uvek može bolje. To se od mene i očekuje. Potrudiću se da fanove ostavim bez daha. Imam takve ideje da slobodno možete da očekujete pravu oluju - kaže JK, otkrivajući da je u pregovorima sa jednim poznatim menadžerom koji će biti zadužen za realizaciju njenog koncerta u "Areni".

LJUBOMORA
* U kojim situacijama se osećate kao lavica u kavezu?
- Mnogo puta sam se u životu osećala sputano i neshvaćeno. Povredili su me i oni koje sam volela. Izborila sam se da iako sam u braku, imam svu slobodu i vetar u leđa. Između mene i Duška ima ljubomore, ali one u zdravoj meri koja nam potpiruje ljubavni žar. On je ponosan kada privlačim poglede drugih muškaraca. Takođe, kada se Duško ne bi sviđao drugim ženama, ne bi ni meni bio toliko privlačan. Mogu da ga gledaju koliko hoće, ali ova lavica ni sa kim ne deli plen.

No comments:

Post a Comment