Saturday, April 12, 2008

Splitsku kreatoricu pretukli zbog sličnosti s Jelenom Karleušom

Image

OLGICA PINK, modna dizajnerica iz Splita, krenula je na koncert Seke Aleksić na splitskim Gripama, no njezin se "savršeni večernji izlazak" uskoro pretvorio u pravu noćnu moru - presrela ju je grupa mladića i zaključila kako se radi o srpskoj pjevačici Jeleni Karleuši. "Vratila sam se na parking jer sam u automobilu zaboravila pripremljeni paket. Tada su me vidjeli neki momci i počeli se derati - Eno je, Karleuša, sad ćemo je ******!", ispričala je šokirana dizajnerica koja je umjesto fotki s koncerta za uspomenu dobila slomljeni nos, iščašenu ruku i oguljenu podlakticu.

"Nemam snage ispričati vam kakve su sve prostote govorili. Zgrabili su me, a zatim je uslijedio udarac koji mi je slomio nos. Htjeli su me ugurati u automobil, ali sam se opirala i tako zadobila iščašenje ruke i oguljenu podlakticu. Da nije naišao drugi vozač, koji ih je natjerao u bijeg, tko zna što bi bilo", rekla je Olgica Pink srpskom časopisu Alo. Smatra kako ju je sličnost sa srpskom "kraljicom skandala" umalo stajala života, a napadače nije stigla dobro ni pogledati, pa vjerojatno neće biti ništa od njihove kaznene prijave.

Image

Zašto je žena koja podsjeća na Jelenu Karleušu uopće izazvala takvu reakciju kod nekolicine Splićana, koji su navodno bili potpuno pijani? Riječ je o turbofolk zvijezdi koja u Srbiji, pa i na cijelom prostoru bivše Jugoslavije, ima brojne poklonike i uživa status prave narodnjačke zvijezde čiji se profit navodno broji u milijunima eura. U posljednje vrijeme pozornost je privlačila "kontroverznim" spotom za pjesmu "Tihi ubica", a svoju najveću konkurenticu Cecu Ražnatović nekoliko je puta prozvala za sudjelovanje u umorstvu njezinog dečka Zorana.

"Ne kažem da je Ceca povukla obarač, ali je po mojim saznanjima imala veliku korist od toga da se Zoran ubije. I utjecala je na osobe koje su ga ubile!", izjavila je "popularna JK" nedavno srpskim medijima, znajući da će prozivanjem najveće face (?) na turbofolk sceni osigurati naslovnice još dugo vremena.

No comments:

Post a Comment