Tuesday, March 25, 2008

JELENA KARLEUŠA JEDINA NA ESTRADI NOSI ORIGINAL!


Image



TANJA SAVIĆ: JK NOSI ORIGINAL!

- O bože svašta! Ne daj Bože da to pretresanje stvarno počne. Ne čuvam račune, nikada mi nije palo na pamet da ih čuvam, ali ne kupujem kod šanera, jer se bojim da me ne prevare. Jednom sam se opekla, etiketa je otpala dok sam došla do kuće. Tada nisam znala da razlikujem originale od kopija, ali sada prepoznajem. Na estradi mnogi nose kopije, ali to nikada ne može da se desi JELENI KARLEUŠI. Ona je baš puno para uložila u svoju garderobu. U poslednje vreme vrlo je lepo obučena i Mina Kostić.

KARAMELA: NE NOSIM FEJK!
- Ja kupujem isključivo firmiranu robu s deklaracijom, ali verujem da pevači kupuju kod šanera, što se ne isplati jer su to stari modeli, a cene nenormalne. Šaner ti proda majicu za 100 evra, a ti na rasprodaji istu kupiš za 50. Čak i u inostranstvu uvek vodim računa u koju prodavnicu ulazim. Znam da kod nas originale nose JELENA KARLEUŠA, INDIRA RADIĆ, MIRA ŠKORIĆ. A ko nosi lažnjake, ne mogu da tvrdim i teško je provaliti jer su dobre kopije.

No comments:

Post a Comment