Wednesday, October 02, 2013

JK OTVORENO PISMO SVIMA



 JK OTVORENO PISMO SVIMA


Odakle poceti...
Iz srca. Tako je najbolje.
Znate onu izreku "srce me boli zbog"... E mene moje srce boli zbog vas. Slomljeno je. Rodjena sam u Beogradu pre 35 godina i sad ce 19 godina kako pevam i igram. Nikada mrava nisam zgazila, nikad nisam ubila, ukrala, otela, nikada nikom nisam zlo pomislila, na zuto nisam prošla. Naprotiv, usta su mi se osusila od poziva na mir, ljubav, toleranciju, postenje. Bavim se muzikom koja nikad nikom zlo nije donela. Udata sam za postenog, vrednog i uspesnog sportistu, majka sam dve prelepe devojčice. ZELIM DA ZNAM.... ZASTO DOZIVLJAVAM NAJSTRASNIJI MEDIJSKI LINČ, zasto se na najgori moguci nacin ja omalovazavam, moji uspesi minimiziraju i umanjuju do te mere da to postaje igranje sa vidom, sluhom i zdravim razumom naroda? Sta sam ja to lose ucinila? Pevam. Igram. Aman. Zasto mi se onemogucava pravo na normalan zivot i rad? Zasto se bombardujem mrznjom iz svih novina, tv kanala, ili sam u istim, u suprotnom ZABRANJENA!? Zasto? Razumem da se nekom ne svidja kako pevam, izgledam, igram, kako razmišljam, ali zasto se stvorila tolika MRZNJA, koja je dovela do toga da se moji koncerti nazivaju mojim GROBOM u novinama A DA TO NIKO NE OSUDI, da se raspiruje ideja da je normalno meni zeleti SMRT, i da je uopste NORMALNO MENE MRZETI?! Toliko puta je napisano da sam ruzna, glupa, netalentovana, da ne znam da pevam, DA SAM SVA OD PLASTIKE, da izgledam kao musko, da sam I JA pocela u to da verujem. Neki su sagradili citave novinarske karijere pisuci bolesne tekstove o meni, neki su dobili najgledanije emisije zato sto je lajt motiv bio ismevanje mog imena... Neki su i bez konkretnog bavljenja nekim javnim poslom, postali poznati samo zato sto su vredjali mene. ZASTO me niko ne uzme u odbranu? Zasto niko ne zaustavi medijsko kidanje mog tela na komade? STA SAM VAM URADILA? Nikom ne zelim zlo. Nikad se nisam svetila onima koji su mi zlo naneli. SAMO ZELIM DA PRESTANE. Da prestane taj trend javne pljuvacine po meni. Necu pricati o tome da se, sa druge strane, favorizuju osobe koje bi u normalnim, pravnim državama, bile iza resetaka... To nije moje da sudim. To je na vama cenjeni narode da vidite. Ako ste zdravorazumni. Ili zatvorite oci pred cinjenicama. Necu ja sigurno da vam ih otvaram. Moje srce je zbog svih loših stvari koje sam dozivela, slomljeno. Rane mi lece oni koji me fanaticno vole. Danas sam u jednim novinama videla da su napisali, da je na mom koncertu bilo vise obezbedjenja nego publike... I shvatila sam u cemu je problem! MEDIJI I JAVNOST NE VOLE BORCE KOJI BEZGLAVO I TVRDOGLAVO USTAJU I KAD IM PUCAJU U GLAVU I NOGE! Javnost voli ŽRTVE. A najvise one lazne. Nikad nisam bila taj tip, ponos mi nije dozvoljavao, lav u meni... Ali sam sad shvatila da iz nokdauna vise nemam snage da ustanem. POSTALA SAM VASA ZRTVA. Da li vam je sad sve potaman? Da li ce me sad svi oni puni mrznje ostaviti na miru? Evo... Pogledajte... Na mom koncertu je bilo SAMO OBEZBEDJENJE... Nije bilo publike... Usce je bilo PRAZNO kao moje srce sad... Vidite i sami. Ili ne.


No comments:

Post a Comment