Thursday, June 20, 2013

Tuđman iz zatvora nudi saradnju JK!

U mnogo navrata Jelena Karleuša je tokom svoje karijere naglašavala kako se gnuša ljudi sa one strane zakona, ali Igor Tuđman očigledno nije upoznat sa tim, pa joj je sa robije poslao ponudu za poslovnu saradnju.

Tako je juče u našu redakciju stiglo pismo unuka pokojnog predsednika Hrvatske Franje Tuđmana, koji je, dok služi kaznu u KPZ u Sremskoj Mitrovici došao na ideju da pop divi ponudi da zajedno uđu u poslovni poduhvat. Na dve strane rukom pisanog teksta u kome smo uočili i nekoliko pravopisnih grešaka, verovatno nastalih iz uzbuđenja, aktuelni zatvorenik obratio se pevačici na sledeći način:
Jelena Karleuša
Jelena Karleuša | Foto: Zoran Ilić

 - Poštovanje, Jelena. Obraćam Vam se iz ovakve situacije u kojoj se sada nalazim iz razloga da se ovo nije dogodilo moj menađer (menadžer, prim. aut) i ja osobno bi Vam pristupili sa predlogom za poslovnu saradnju. Zanima me da li postoji mogućnost za saradnju muzičke karijere sa Vama, naravno, kao i saradnje sa mnom, jer sam uzeo u zakup jednu kablovsku televiziju, pa imam jako puno dobrih poslovnih ideja. A po što ste vi jedna od uspešnijih, ako ne i najuspešnijih zvezda na prostorima Balkana i šire, bilo bi mi jako drago da uspostavimo i poslovnu saradnju. Molim Vas da mi se pismenim (pisanim, prim. aut.) putem obratite odgovorom, pa će Vam se u kratkom roku javiti moj advokat, kao i moj menađer - napisao je Tuđman i za potencijalni odgovor koji očekuje od Karleuše naveo adresu zatvora u Sremskoj Mitrovici, da bi čitavu poruku okončao sledećim rečima:
- Puno Vam zahvaljujem na Vašem vremenu i razumevanju i nadam se našoj uspešnoj poslovnoj saradnju, ako ste zainteresovani naravno. Puno pozdrava i očekujem Vaš odgovor. Tuđman Igor.
Pismo pišem, a ruka mi drhti...
Pismo pišem, a ruka mi drhti...
 Pošto je do Igora nemoguće doći, za potvrdu verodostojnosti pisma, na kome stoji pečat pošte u Sremskoj Mitrovici, pozvali smo njegovog zakonskog zastupnika, poznatog advokata Viktora Gostiljca, koji nam nije potvrdio, ali ni demantovao da njegov klijent ima predlog za Karleušu.
- Nemam nikakav komentar - rekao nam je Gostiljac.
No, izgleda da je Karleuša ipak dosledna u vezi sa stavom koji ima o ljudima koji su imali problema sa zakonom, pa se Igoru samo ljubazno zahvalila na ponudi:
- Meni je sve to smešno i simpatično. Veoma sam zauzeta, ali u svakom slučaju hvala za poslovnu ponudu - rekla nam je JK kada smo joj preneli sadržaj Igorovog pisma. 

No comments:

Post a Comment