Tuesday, June 18, 2013

EXTRA // Oglasio se reditelj koncerta: Mislio sam da će se JK onesvestiti na sceni!


Što se JK tiče, da sam mogao da se kladim, kladio bih se da će posle svih problema, briga i napora koje je preživela ovih dana da padne u nesvest u toku koncerta. 

Otkrio probleme!
Reditelj snimka koncerta "Viva La Diva", Peđa Marković, napisao je blog u kojem je otkrio mnoge detalje oko tehničkih problema koje su tom prilikom imali, a mi vam blog prenosimo u celosti.
Pošto su se mnogi osetili pozvani da izraze svoje mišljenje bez da su prošli pored, evo i od mene par reči o JK na Ušću:
1. Ne znam zvaničnu cifru koliko je bilo ljudi. Znam da su pomerali ograde da bi svi stali i da su na kraju otvorili kapije i nisu proveravali karte jer je bilo previše ljudi.
2. Ne da nisam video probu, ne da nam nije obezbeđena ni tehnička proba, nego smo improvizovali mizanscensko-tonsku-toplu-generalnu probu u toku dana. Na stranu što je JK i igrače pržilo sunce dok se svaki pametan čovek sklanjao u hlad, morali su još i da paze na rupe u sceni od liftova koje nisu bile ukrojene ili uopšte popunjene.
3. Činjenica da je postavljen glossy (sjajni) pod samo do pola bine nije ni toliko loša u svetlu činjenice da pod nije pričvrsćen na binu i čekao sam samo da neko od igrača završi sa pokidanim ligamentima.
4. Što se JK tiče, da sam mogao da se kladim, kladio bih se da će posle svih problema, briga i napora koje je preživela ovih dana da padne u nesvest u toku koncerta. Ja bih se na njenom mestu sklupčao u fetalni položaj i plakao. Ipak, ona je izgurala sve kao buldožer i vukla sve malodušne oko nje koji su joj govorili da otkaže koncert. Jedina njena greška je što je, iskrena kakva je javno priznala da imamo tehničkih problema jer, i bez LED ekrana snimak izgleda veličanstveno.
5. Mogao bih da listam probleme ovako do sutra, ali ću se zaključiti sa činjenicom da u Srbiji možeš biti kreativan koliko hoćes kad naletiš na seljake koji te oderu za pare i koje boli ku*ac šta si ti zamislio i maštao poslednjih tri meseca. Ili možda to namerno uradiš iz razloga koje možete i sami zaključiti. A preko svega toga dođu jadnici bez sopstvenog života koji iz ličnog animoziteta i bez sopstvenog saznanja hejtuju nečiji trud i rad. Taj linč se ponovio nedugo nakon linča Moje 3 posle Evrovizije kada su jadnici poleteli da se dokažu preko njih. Zato, veliko poštovanje za Jelenu Macić i Filipa Pat, vaše sam statuse video odmah posle koncerta, kao i za Željka Joksimovica i Mariju Šerifović. Možda je bilo i drugih ali ja ih nisam video. Hvala i njima ako ih ima.
A propos novinara... Da li znate da je na mobilnom sajtu Kurira prvi tekst koji je izašao bio afirmativan, usput pomenuo probleme i iskazivao oduševljenje koncertom? Mislite o tome... Možda vam zatreba novinski tekst pa da znate da se prodaju za siću. Reditelj snimka koncerta "Viva la Diva".
P.S.: Respect za moju ekipu. Sve vas volim jer kad maštamo možemo da izmaštamo kosmos. I ne gubimo nadu da ćemo naći tehniku u Srbiji koja ume da nas podrži.
P.S.: Zoran Birtasević - ti si dečko genije.



No comments:

Post a Comment