Saturday, April 23, 2011

Zna JK zašto se udala za Duška Tošića: Ja sam prvak u tucanju!!!

Tošić: Ja sam prvak u tucanju!

 Zna JK zašto se udala za Duška Tošića: Ja sam prvak tucanju!!!


Umesto sa suprugom Jelenom Karleušom i ćerkicama Atinom i Nikom, Duško Tošić će Veliku subotu provesti van porodičnog doma. Zvezdin bek će preko dana biti u karantinu, sa saigračima u Kovilovu, a uveče – na stadionu Partizana, na večitom derbiju.

- Nadam se da ćemo da pobedimo, pa da ostatak praznika provedem sa porodicom u baš dobrom raspoloženju – jasan je Tošić. Već sutra, posle večitog derbija, Duška Tošića očekuje novi izazov – Svetsko prvenstvo u šoranju i tucanju jaja!!!
- U nedelju ujutru vodim Jelenu i decu kod mojih u Zrenjanin. U našem selu Orlovat svake godine se održava Svetsko prvenstvo u šoranju (takozvani bejzbol s jajima – prim. aut.), a i ja ću biti deo njega. Moja ekipa brani titulu svetskog prvaka, pa očekujem novi uspeh i na tom polju. Očekujem da ću biti uspešan i u tucanju jajima.
A posle Uskrsa, Zvezdin fudbaler će se uputiti u tazbinu – kod Jeleninog oca Dragana.
- Uh, tek na njegovom splavu, na Adi, će biti uživancija. Pred prošli derbi smo pekli ribu u njegovoj oazi, a roštiljaćemo i u ponedeljak. Naravno, pašće i tucanje.
Bivši reprezentativac planira da ode i u crkvu, a onda – u nove prvenstvene pobede.
- Verujem da ćemo Uskrs provesti sa tri boda više od Partizana. Mislim da možemo do pobede u Humskoj. Uostalom, oni su nas već dobili dva puta ove sezone, u prošlom derbiju smo smanjili na 2:1, a sada je red da se izjednačimo u pobedama. Složio bih se da oni uzmu Kup, a mi titulu.

1 comment:

  1. HAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHH!!!!!!!! DUSKO CARE!!!!!

    ReplyDelete