Thursday, February 24, 2011

Ukradite neku foru: Jelena Karleuša otkriva tajne svog fenomenalnog izgleda!

Muzička zvezda Jelena Karleuša smelo se poigrala sa svojim vizuelnim identitetom i otkrila da su parfemi koji mirišu na seks jedna od njenih zavodničkih tajni…

TELO
- Isključivo koristim La Prairie i La Mer mleka. Nikada nisam vežbala, ali zato na svakom koncertu izgubim na težini do dva kilograma. Nikada nisam držala dijete jer smatram da one remete balans u organizmu. Pišem knjigu na ovu temu i stalno ponavljam da su autosugestija i samokontrola ključni faktori. Moj trik u održavanju linije ogleda se u tome da napunim tanjir svim što želim da pojedem, preteram u tome i onda sednem da gledam Fashion TV. Probajte!

Sve ide iz glave, a zaljubljena i zadovoljna žena je najlepša. Inače, obožavam jake i postojane parfeme koji mirišu na senzualnu i zavodljivu ženu, na seks. Chanel parfemi su oduvek bili moj izbor. Trenutno koristim Chanel – Coco Mademoiselle, Allure, No 5… Postoji jedan Chanel parfem koji je moje tajno oružje za zavođenje pre odlaska u krevet, a to je Beige i kompanija Chanel ga godišnje proizvodi u limitiranoj seriji.
MAKE UP
- Za negu kože lica i tela godišnje trošim basnoslovne sume novca i držim se pravila da što je skuplje, to je bolje i delotvornije. Lice negujem najskupljim kremama i trenutno je to La Prairie. Od dvadeset pete godine koristim kvalitetne antirid preparate, a osim La Prairie i La Mer, stavljam serum Estee Lauder Night Repair. Kreme delim na dnevne i noćne, uvek poseduju visok zaštitni faktor i namenjene su za suvu kožu. Svaki put pažljivo očistim lice, a važan je i način na koji se krema nanosi. Masaža lica je moja tajna, a cirkulacija je ključna u borbi protiv starenja i opuštanja kože lica. Nikada u životu nisam bila kod kozmetičara. Sama sam svoj majstor i moj savršen ten je dokaz da znam šta radim. Bez korektora, bronzera i sjaja za usne ne bih mogla da zamislim dan. Koristim isključivo Mac kozmetiku, mada sam oduvek bila fan Guerlan bronzera i Dior senki.
KOSA I NOKTI
- Kosa mora da se neguje kao i koža. Pošto je već sedamnaest godina farbam čistim balansom koji uništava vlasi, ona teško može da izgleda zdravo, sjajno i bujno. Plavuše moraju dodatno da se trude jer se na svetloj kosi vidi svako oštećenje. Jednom nedeljno idem kod frizera na tretman gde mi stavljaju pakovanje i specijalnu ampulu za oštećenu kosu. Redovno šišam krajeve i na svakih deset dana farbam dužinu koja izraste. Moja frizerka Ljubica već petnaest godina zna kako da neguje vlasi koje se konstantno uništavaju balansom. Kosa je imperativ svake žene i njen najlepši ukras. Ne volim duge nokte, moji su uvek kratki i lepo izmanikirani. Imam dugačke prste, tako da bi dugi nokti delovali neukusno. Obožavam OPI lakove i sve bordo nijanse ove firme. Takođe, volim i french manikir i pedikir. Svake nedelje idem na mazanje noktiju, a jednom mesečno na manikir i pedikir.

No comments:

Post a Comment