Thursday, November 04, 2010

Jelena Karleuša javno napisala poslednju kolumnu: Nisam dobila ni dinara, ali sam zaradila čir!

Jelena Karleuša javno napisala poslednju kolumnu: Nisam dobila ni dinara, ali sam zaradila čir!


Jelena Karleuša rešila je da stavi tačku svoju spisateljsku karijeru. Novinari su bili u prilici da proprate stvaranje poslednje kolumne i uvere se da iza svakog potpisanog teksta Karleuše stoji njena malenkost. Jeca je dosla u društvu samo jednog od svojih telehranitelja čime je pokaala da nema strah od toga da se ponovi incident od pre desetak dana, kada su njenog supruga i nju napali huligani.
- Ovo je slobodna zemlja i ne plašim se nikoga, kroz svojih šest kolumni rekla sam sve ono što kao građanin mislim i osećam prostim narodskim jezikom kako bi me i ne obrazovani ljudi razumeli. Nemam visoku školu ali prepoznajem šta je dobro i to je moja obaveza da podelim sa svojim narodom – objasnila je Jelena.
Na pitanja zašto prestaje da piše i hoće li nastaviti novinarsku karijeru rekla je…
- Ja ovde nisam dobila ni dinar, ne naplaćujem svoje reči, neću pisati više jer nikada nisam imala šefa i rokove, i to mi je teško palo. Mislila sam da sam dobila čir od stresova u ovom poslu, ali pisana revolucija je vredna žrtve. Stajem kad je najaktuelnije. Niko nije večno interesantan, ja sam podigla prašinu pomerila granice i rekla šta sam htela I tu vučem ručnu.
Zašto te čudi što ljudi ne veruju da su tvoji  tekstovi, ipak pesme nisu baš književno potkovane…
- Pa jedno je pesma i šou biznis, a drugo je to da sam ja edukovana načitana i imam svoje stavove. Nikada ne znam šta ću da pišem dok ne sednem za kompjuter.
Malopre si rekla da odlaziš jer ne trpiš šefovanje, da nije ipak razlog to što je kolumna preveliki zalogaj  za pevačicu?
- Nema veze čime se bavim, a naravno meni je ovo teško. Pa nisam profesionalac i ne mogu uvek nešto da  napišem. Treba mi inspiracija, a nema je uvek.
Kako je bilo na koncertu Ace Lukasa sinoć?
- Divno, osim što sam imala nezgodu da se opečem iza kolena ali ništa strašno. I večeras sam tamo i biće super pevati pred 20.000 ljudi. Inače Aca je odlično odradio Mirzin posao.
Da nećete zajedno na turneju?
- Nikad se ne zna!
I o čemu je poslednja kolumna ? Ko je inspiracija?
- Danas ste vi novinari moja inspiracija – uz osmeh smo završili razgovor sa divom i pustili je da odradi svoj radni dan onako kako samo zna I ume. Kako je to sve izgledalo pogledajte sutra u video prilogu na scandal.rs, a Jeleninu poslednju kolumnu čitajte u sledeći ponedeljak u Kuriru!

No comments:

Post a Comment