Tuesday, October 19, 2010

Jelena Karleuša: Doći ću u Hvatsku kad me budu tretirali kao Severinu ili Ninu Badrić u Srbiji!

Jelena Karleuša: Doći ću u Hvatsku kad me budu tretirali kao Severinu ili Ninu Badrić u Srbiji!


Novinar hrvatskog Jutarnjeg lista koji se nadugačko raspisao o kolumni JK u kojoj je napala homofobe i Srbende,  pitao je Jelenu Karleušu kad će nastupiti u „lijepoj njihovoj“.
- Iskreno ne znam koliko sam popularna i da li me znaju u Hrvatskoj. Ne znam da li bih uspela da napunim neku dvoranu, ali imam svoje, opet drugačije mišljenje o nastupu u Hrvatskoj. Ne moram pošto-poto da nastupam. Imam pravo da kao žena i kao pevačica zatražim određene uslove koje mi jedna država mora da ispuni da bih tamo nastupala bez straha.
Jeste li ovih godina možda letovali u Hrvatskoj?
- Nisam, nažalost. Imam čvrst stav o tome da ću doći u Hrvatsku onda kada Hrvatska bude tretirala mene kao što Srbija tretira Severinu ili Ninu Badrić ili Tonija Cetinskog. Oni su uvek kod nas dočekani kao bogovi. Nije samo da smo mi jako dobri domaćini. Mi stvarno volimo tu muziku i nemamo predrasuda o tome odakle osoba dolazi. Mislim da mogu, možda malo i ljutito reći, da ću doći u Hrvatsku tek kad kao javna ličnosti neću imati nikakvih problema zbog mojih beogradskih tablica i zbog toga što pevam muziku koju pevam – kaže JK, a prenosi Kurir..

2 comments: