Tuesday, October 26, 2010

Imam amneziju, ne sećam se nijednog sem Duška

 http://www.blicpuls.com/puls/slike/pitajte.jpg
 Imam amneziju, ne sećam se nijednog sem Duška 

Da li stvarno misliš da niko od pevača u Srbiji ne peva bolje od tebe "Zajdi, zajdi"?
Ivan Ivanović

-
Da, mislim. Da si me ikada čuo kako pevam uživo, pogotovo "Zajdi, zajdi", ne bi toliko kenjao u onim tvojim emisijama. Mada, možda i bi. Kada se mrzi, i belo se čini crnim, zar ne? Pozivam te na neki od mojih live nastupa, možda smiriš strasti.

Da li ste nekada, na predlog ili nagovor nekog svog saradnika, načinili u karijeri neki korak koji nikad ne biste da ste se sami pitali? Koliko vi sami verujete u ono što nudite publici? Pozdrav!
Luka, Beograd
- Da ne verujem u ono što radim, niko mi ne bi verovao, a samim tim ne bih imala najveći fan klub od svih ovdašnjih zvezda (sa skoro 150.000 članova) i ne bih bila među najtiražnijim izvođačima. Izvini, ali ovim činjenicama veoma volim da se hvalim. Sve što sam ikada uradila produkt je moje ideje i mog srca. Na mene niko ne može da vrši uticaj, jer da je tako, ogromno nerazumevanje na koje sam svih ovih godina nailazila sigurno bi me pokolebalo. Srećom, nije.

No comments:

Post a Comment