Saturday, October 23, 2010

Bora: Drago mi je što sam stoka

Bora: Drago mi je što sam stoka
Estrada podeljena oko političkih stavova Jelene Karleuše

Bora: Drago mi je što sam stoka

Nakon što je u izjavi za „Alo!“ pop pevačica Jelena Karleuša podelila Srbiju na dve strane, gde su ona i Čedomir Jovanović na jednoj, a stoka, odnosno, Dragan Marković Palma i Svetlana - Ceca Ražnatović na drugoj, mala od skandala je uspela da izazove različite komentare od svojih nesvrstanih kolega.

Poznati roker Bora Đorđević rekao je da mu ne smeta što ga je Karleuša u svojoj podeli Srbije na pametne ljude i stoku indirektno svrstala u drugi tabor:
- Vrlo rado ću se svrstati u stoku, pošto, koliko mi se čini, pripadam većini. A Karleušin politički angažman ne želim da komentarišem, jer svako na to ima prava, pa i ona - rekao je Bora za „Alo!“.
Za razliku od rokera, folk pevačica Mira Škorić ima drugačije viđenje cele situacije.
- Uvek sam se vodila onim ko ti kaže, a ne šta ti kaže, ali sad je otišlo predaleko i mislim samo da je izolacija, kako medijska, tako i društvena, rešenje da se ne osetite poniženo kada čitate izjave dotične osobe. To govorim kao čitalac, a da ne pričam kako se osećam kao Cecin i Palmin prijatelj. Jedina srećna okolnost, ako je neko doživeo još jedno veliko prosvetljenje, veliku ljubav, novo političko ubeđenje... Nadam se da će je to bar držati duže nego što je do sada bilo. Jadno i bedno. Pevaj, bre, Karleuša, makar pokušaj to isto - kaže Mira za naš list.
Imitator Goran Stojićević Karamela u potpunosti se složio sa mišljenjem Jelene Karleuše:
- Mnogo volim Karleušu i njene izjave. Šta god da ona kaže, kao da sam ja reko. Vrlo je smela. Dopada mi se njen stav, jer takav je i moj. Karleuša je kul, a sve ostalo, no koment - rekao je Karamela.
Inače, cela prašina se podigla kada je Jelena Karleuša juče za naš list svoje pojavljivanje na konvenciji Liberalno-demokratske stranke obrazložila između ostalog činjenicom, kako ona kaže, da je naša zemlja podeljena.
- Srbija se deli na dva pola! Na dobre ljude i na stoku, koja nas vuče dole! Na Čedu sa jedne strane i jednog Palmu sa druge strane! Sa jedne strane imate Jecu, sa druge Cecu! Ko smo mi danas? Jedan dan je nas 100.000 na Đinđićevoj sahrani, sutra je tih istih 100.000 na koncertu Legijine kume… - rekla je između ostalog Karleuša.

Ivan Gavrilović: Karleuša nije pametna da priča o politici
Pevač Ivan Gavrilović smatra da je svojom izjavom Karleuša uvredila nekoliko miliona ljudi:
- To je takva idiotska klasifikacija ljudi! Ona je tom izjavom pokopala celu Srbiju i nazvala ih stokom. Daje krajnje ružne izjave i vređa umetnike na primitivan i glup način! Pevači nisu dovoljno obrazovani da pričaju o politici, a iskreno nije ni ona baš tako pametna. U redu je dati podršku nekome, ali ne na tako indijanski način. Ma, postoje razlozi zašto je Ceca vrhunska i zašto je svi vole! Ma ja bih voleo da ona nekad javno napiše nešto pametno, a ne šalje imejlom sve što radi... Ne verujem da je ona inteligenta da sastavi nešto dobro.

No comments:

Post a Comment