Wednesday, September 01, 2010

Besna Jelena Karleuša: Lažu da sam bila u vezi sa Vladimirom Stojkovićem!


 Besna Jelena Karleuša: Lažu da sam bila u vezi sa Vladimirom Stojkovićem!

Na najposećenijoj srpskoj utakmici, koja se igra 23. oktobra na Marakani, fudbaler Crvene zvezde Duško Tošić i njegov nekadašnji kolega iz nacionalnog tima Srbije i sadašnji golman Partizana Vladimir Stojković naći će se na suprotnim stranama, ali zajednička stvar će im biti to što su obojica imali vezu sa Jelenom Karleušom, piše Kurir .
Da li će Toške pružiti ruku Stojketu i da li će golman crno-belih odbiti da se pozdravi s defanzivcem Zvezde stvar je koja poslednjih nekoliko dana sve više interesuje javnost. Animozitet između njih dvojice postoji već godinama, a glavni razlog je srpska pevačica. Karleuša se nakon kraće i veoma burne veze sa Stojkovićem „smuvala“ sa njegovim saigračem iz reprezentacije Duškom Tošićem, što je narušilo odnos dvojice odličnih fudbalera, bar tako kažu u Kuriru.
Međutim, JK oštro demantuje da je ikada bila u vezi sa novim golmanom Partizana. Ona je na svom fejsbuk profilu upravo objavila sledeće:
- U “Kuriru” je po ko zna koji put objavljena laž i uvreda na moj račun! Danas su udarili na moje dostojanstvo i ugled, na mene kao ženu, majku i suprugu! Objavili su laž da sam bila u vezi sa golmanom Vladimirom Stojkovićem. To je notorna i bezočna laž koju najoštrije demantujem! Nikad nisam bila u vezi sa pomenutim, a ako “Kurir” ne objavi demanti – tužiću ih. Dokle više ovako – pita se Jelena.

No comments:

Post a Comment