Thursday, April 29, 2010

JK: Ostaviću gledaoce bez daha!

JK: Ostaviću gledaoce bez daha!
http://karleusa.blogspot.com/


Jelena Karleuša najavljuje da će na koncertu „All about diva", zakazanom za 15. maj u „Beogradskoj areni", prirediti pravi spektakl! „Mojim fanovima i svima koji budu prisutni te večeri pružiću spektakl kakav ova zemlja nije videla! Od hidraulične bine, neviđenih scenskih efekata, unikatnih kostima koje kreira Darko Kostić, pa do mojih hitova u sasvim novim aranžmanima. Sve će biti podređeno jednom - da gledaoce ostavim bez daha! Posebno sam ponosna na specijalne scenske rekvizite i multimediju, koju će prisutni moći da gledaju na mamutskim LED ekranima. U pratnji 25 najboljih domaćih i stranih plesača daću sve od sebe da to veče bude upamćeno kao novo poglavlje u domaćem šoubiznisu. Pevaću, igraću, glumiću, pa čak i leteti, sve u cilju vrhunske zabave“, obećava Karleuša. Njen specijalni gost na koncertu biće Saša Matić, koji će sa Jelenom otpevati njihov duet. „Saša će biti gost na koncertu u numeri ’Ne smem da se zaljubim u tebe’. Pored Saše, na sceni će mi se te večeri pridružiti još jedan kolega, Mirza Hamzić, koji će zajedno sa mnom izvesti veliki hit ’Insomnija’. Postoji i gost iznenađenja, publika će videti o kome je reč. Inače, osim u moje dve duetske pesme, neću imati goste. Zato će biti mnogo mojih kolega u loži i veoma sam ponosna što i među javnim ličnostima vlada ogromno interesovanje“,

No comments:

Post a Comment