Tuesday, June 18, 2013

Karleuša: Ovakav spektakl niko neće napraviti ni za 10 godina

Samouverena: Pokazala sam da sam profesionalac, da mi ne treba multimedija da bih imala vrhunski koncert. Dovoljno je da smo tu ja, igrači i publika

Jelena Karleuša,
Jelena Karleuša je na estradnoj sceni zrak svetlosti u odnosu na sve što se radi u domaćem šou-biznisu
Jelena Karleuša zadovoljna je svojim koncertom na Ušću.
Ona se ne slaže s procenama da je pevala pred 10.000 ljudi, već ističe da je, prema zvaničnim podacima, okupila 40.000 fanova. Za tehničke probleme koji su se dogodili krivi samo sebe. U intervjuu Kuriru, prvom koji je dala posle koncerta, govori o svemu što se dogodilo 15. juna.

Kako se osećaš tri dana posle Ušća?
- Još se osećam kao da sam u zoni sumraka. S jedne strane, preda mnom je bilo more mojih prezadovoljnih fanova, i znam da niko nije otišao nezadovoljan s Ušća, bez divnih emocija i utisaka. S druge strane, traje medijski linč, što je pokvarilo moju sreću.

Imala si brojne tehničke probleme...
- Iskrena sam. Da nisam na sceni rekla da multimedija ne funkcioniše, to niko ne bi ni primetio. Kad se sva tehnika stavi na stranu, moj performans, igranje i pevanje, igrači, kostimi, scena, zvuk, svetlo, sve je bilo spektakularno, što neki domaći izvođač do sada nije priredio. U tom smislu sam prezadovoljna i presrećna što se moj san ispunio. Ako moj spektakl svedemo na multimediju ili mikrofon koji se uključio Saši Matiću ili nije, i ako sam zbog toga kriva, bacajte kamenje na mene.

„Skaj mjuzik“ se ogradio i rekao da oni nisu krivi za tehnički propust, već tvoj tim. Šta ti misliš?
- Kad se desi neki tehnički problem, svi prebacuju vruć krompir. Svu odgovornost preuzimam na sebe zato što sam skupila petlju i izašla pred onaj silni narod, namerno potenciram silni, jer je bilo skoro 40.000 ljudi, bez obzira na to što su mi dva minuta pre toga rekli da imamo tehničkih problema. Publiku ne interesuju ni „Skaj mjuzik“ ni „Mjuzik star prodakešn“, došli su zbog Jelene Karleuše. Nisu stigli tu zbog cirkusa, već da budu podrška osobi koja im je idol. Kog boli ona stvar da li je ekran radio ili ne kad je muzika bila fantastična, igrali smo i pevali i bilo je fenomenalno.

Zašto nisi otkazala koncert kad ti je rečeno da tehnika ne funkcioniše?
- Nije bilo te sile, tornada, poplave, kiše, ni tehničkih problema zbog kojih ja ne bih održala koncert. Pokazala sam da sam veliki profesionalac, da mi nije potrebna multimedija da bih imala vrhunski koncert. Dovoljno je da tu budemo ja, igrači, muzika i publika. Čak i da je bilo 100 ljudi, ja sam ponosna na svakog čoveka u publici. Neću dozvoliti da neko napiše da je bilo 10.000 ljudi kad je zvanični podatak 40.000.

Zašto je koncert toliko kasnio. Bila si na infuziji?
- Čekalo se da svi uđu pošto je bila ogromna gužva. Jesam primila vitaminsku infuziju, koju dobijam pred svaki veliki koncert.

Na sceni si najavila besplatan koncert, da li si bila svesna šta govoriš?
- Nisam. Imala sam nameru, ali su mi posle rekli da je neizvodljivo jer nemam potrebne dozvole. Napraviću besplatan koncert kad budem imala mogućnosti. Jelena Karleuša je na estradnoj sceni zrak svetlosti u odnosu na sve što se radi u domaćem šou-biznisu. Niko, ponoviću niko, ni za deset godina neće biti ni blizu onoga što ja radim u produkcijskom smislu. To je činjenica.

Da li je Duško celu svoju godišnju platu uložio u ovaj koncert?
- Da je Duško dao celu svoju godišnju platu, moj koncert bi se merio u milionima, ali nisam baš toliko uložila. Mi smo dva odvojena novčanika i različite firme. Ljubav i posao ne mešamo. Moj suprug nije dao ni dinar za ovaj koncert.
Od Duška „mercedes“

Jelena Karleuša je, povodom koncerta na Ušću i godišnjice braka 28. juna, od supruga Duška Tošića na poklon dobila crveni „mercedes CLA“.
Kad me moj tim koči, vičem

Histerisala si na saradnike posle koncerta?
- Svom timu sam vođa, onaj ko izdaje naređenja. Kad oni ne funkcionišu, meni lome krila na bini i ja se ljutim i vičem. S druge strane, kad rade dobro posao za koji su plaćeni, i ja sam zadovoljna. Da li sam bila grublja, to je između njih i mene.

No comments:

Post a Comment