Thursday, June 13, 2013

JK bez cenzure: Bilo bi mi dosadno bez Cece

Karleuša bez cenzure o Ceci, Lukasu, hejterima, seksu…


U specijalnoj emisiji Jutro bez cenzure na radiju Pingvin (90.9MHz) pop zvezda Jelena Karleuša oprobala se u ulozi domaćina voditelja.
U programu uživo na jednoj od najslušanijih radio stanica u Beogradu, koji je trajao punih sat vremena Jelena je imala zadatak da bude ravnopravni član jutarnjeg tima koji čine već uigrani voditeljski tandem Marko Ranković i Marija Vuksanović.

Na samom početku programa JK je pročitala vremensku prognozu, da bi kasnije krenuo daleko zabavniji deo emisije: odgovarala je na sva provokativna i škakljiva pitanja slušalaca i to bez dlake na jeziku. Prenosimo vam neke od najintrigantnijih pitanja i odgovora.
Zašto ima toliko zlih jezika, zašto toliko drvlje po tebi i koncertu?
Ja u jednoj svojoj pesmi kažem ‘Palite miševi, stigla je godzila’. Miševi uvek vole da cijuču, a onda dođe mačka I oni se razbeže. A većina tih ‘miševa’ koji ne žele da ja održim taj koncert tražila je kartu za isti! Ja ću im sa zadovoljstvom pokazati gde je šalter Eventima da kupe!
Da li bi mogla da živiš sa prosečnom platom u Srbiji?
Ja mogu da živim i sa 100 evra i sa 100 hiljada evra. Ja sam snalažljiva i skromna osoba, nisam zahtevna, a i ne jedem puno! Sve što zaradim potrošima na decu i porodicu. Kada bih morala mogla bih. Inače, ja sam million puta u životu bila švorc.
Da li bi se slikala za Plejboj bez cenzure?
Slikala bih se ja i za dnevne novine bez cenzure. Ja volim da budem gola. Nisam malograđanka, ne stidim se ženskog tela. S druge strane otvoriš novine i vidiš skupštinu, a tamo Sodoma i Gomora. Jednom su me pitali da li bih se skinula i slikala gola i nikada se više nisu javili. Volim i želim da budem gola.

Da li bi ti bilo dosadno da nema Cece?
Pa, da! Bilo bi. Onda ljudi ne bi imali sa kim da me upoređuju, a ja ne bih imala od koga da budem bolja. Ali ne znam kako neko može da nas upoređuje, ona je Poselo, a ja sam MTV dodela nagrada.
Za koju cifru bi otpevala jednu Cecinu pesmu na spektaklu 15. juna?
Ako ona otpeva jednu moju na njenom, ja ću njenu na svom za DŽ!
Koliko si frajera imala do sada i da li bi imala seks sa ženom?
Ja jesam liberlna po tom pitanju. Na mojim nastupim, kada ja izađem i počnem da pevam, one vrište kao da sam Čola. Ja imam želju da budem ženstvena i da me oni gledaju kao drugaricu, a ne kao dobrog frajera. Momaka sam imala premalo, Duško je došao da sve to nadoknadi.
Da li misliš da su sve ljubavi u tvom životu pre Duška bile promašaj?
Ljubav ne može da bude promašaj. Nikada. Kada osoba voli nekog, tog nekoga idealizuje i misli da je to ljubav njegovog života. Ljubavi se ne treba se stideti i žaliti.

Da li će Jelena pevati gola na Ušću?
Da, hoću, dođite da vidite to čudo!
Da li ti smeta što te pojedine seljačine nazivaju droljom?
Droljom? Pa, ne, zato što su seljačine.
Da li si za šoping pre i posle seksa ili seks pre i posle šopinga?
Najbolja je kombinacija šoping – seks, šoping-seks, šoping-seks…

Zašto misliš da je Lukasovu više odgovaralo da ne prihvati demanti tvoje navodne izjave u vezi sa koncertom na Marakani?
Zato što je Lukasu u tom trenutku odgovarala medijska pompa koju je želeo da dobije od mene, ali nije uspeo u tome. Ja nisam neko ko se prepucava sa prijateljima po novinama, rešićemo Lukas i ja to u četiri oka.
Ne bojiš se kiše, zemljotresa i tornada. Čega se JK plaši kada je koncert u pitanju?
Jk se ne plaši više ničega! Čak se ni muža ne plašim, a pitanje je da li se on mene plaši?
Da li ti nedostaje seks , s obzirom da je Duško često odsutan?
Da nedostaje mi, ali ja nisam nešto preterano luda za seksom. Sve što ide oko seksa mi je bitnije, maženje, pažnja, pokloni…

No comments:

Post a Comment