Thursday, June 13, 2013

Ćerke Jelene Karleuše preživele saobraćajku!

Bila sam na probi i strašno sam se uznemirila kad sam čula šta se desilo. Trčala sam bez daha prema kolima, ali mama me je smirila.

Jelena Karleuša

Veoma se uplašila: Jelena i Duško sa ćerkama | Foto: Zoran Ilić
Jelenina tetka Danijela vozila je devojčice iz vrtića kad je u ulicu blizu Autokomande u kojoj je imala prvenstvo prolaza izleteo drugi automobil i udario u prednji levi deo kola. Deca se, na sreću, nisu mnogo uplašila, ali Jelena jeste kad su joj javili.
- Danijelin automobil marke „reno megan“ znatno je oštećen, a muškarac srednjih godina koji se u njih zakucao svojim kolima nije poštovao saobraćajne propise, što je rezultiralo sudarom. Po devojčice je ubrzo nakon udesa došla njihova baka Divna i, hvala bogu, sve je prošlo bez posledica - kaže za Kurir izvor iz policijske ekipe koja je pravila uviđaj.
Tragom ovih informacija, zamolili smo za komentar Jelenu Karleušu, koja je potvrdila naša saznanja.
- Bila sam na tonskoj probi i strašno sam se uznemirila kad sam čula šta se desilo. Trčala sam bez daha prema automobilu, ali mama me je pozvala, smirila i ubedila da je sve u najboljem redu. Divna je otišla po njih i odvela ih kući, gde su me sačekale - rekla nam je Karleuša. Protiv nesavesnog vozača policija će pokrenuti postupak po službenoj dužnosti.

No comments:

Post a Comment