Thursday, July 05, 2012

Goca Tržan: Pitajte Karleušu šta je novo kod mene!

Tržanka u TV emisiji prozvala JK jer joj je zasmetalo što njena koleginica priča kako je sve pevačice kopiraju

S neba pa u rebra!

Goca Tržan je u emisiji „Bez maske“ na televiziji BN, bez ikakvog povoda, isprozivala Jelenu Karleušu! Pred sam kraj emisije pevačica je, na pitanje voditelja Siniše Medića kakvi su joj planovi, oplela po Karleuši, koju prethodno niko nije ni pomenuo.

- Nema potrebe da me pitate šta novo možete da očekujete od mene, već Jelenu Karleušu, pošto ona kaže da nju sve pevačice kopiraju - rekla je Goca bez pardona.

JK ipak nije želela da uzvraća paljbu Goci. Ovako je prokomentarisala Gocinu prozivku:

- Jednostavno, umorila sam se od borbe sa svima. Odlučila sam da ćutim i radim, oni neka kamenuju! Navikla sam na to - kaže Karleuša.

- Nikad nisam izjavila da me svi kopiraju. Gocu gotivim, iako se više puta loše izrazila o meni. Ne bih komentarisala dalje na tu temu. Kad je reč o rafalnoj paljbi sa svih strana, od strane znanih i neznanih, ostaću pri odluci da ne uzvraćam nikome - gandijevski je završila JK.
JK: Nikad nisam izjavila da me svi kopiraju. Gocu gotivim, iako se više puta loše izrazila o meni  
JK: Nikad nisam izjavila da me svi kopiraju. Gocu gotivim, iako se više puta loše izrazila o meni

No comments:

Post a Comment