Friday, August 19, 2011

A sad malo on: Azdejković: Na žurci JK falili su fudbaleri!


 A sad malo on: Azdejković: Na žurci JK falili su fudbaleri!

Na proslavi 33. rođendana pevačice Jelene Karleuše, jedan od gostiju bio je i gej aktivista Predrag Azdejković koji se najviše družio sa svojim kolegom Bobanom Stojanovićem i folk pevačicom Indirom Radić, od milošte zvanom Šakira. I ona kao i JK svake godine juriša na titulu "gej ikona", pa nije ni čudo što je Peđi i Bobanu jedna od omiljenijih javnih ličnosti...



"Šakira" u "sendviču" 
Ipak, Azdejković kaže za da iako je sve bilo sjajno, nedostajali su fudbaleri, koji su bilii u karantinu pred večerašnju tekmu, da uveličaju slavlje. "Otišao sam na rođendan malo ranije da pomognem Jeci oko žu-žu peciva, sendviča, da naseckam kisele krastavce... Da joj se nađem pri ruci. Slavljenica je izgledala fantastično, dočekivala je goste na ulazu i sa svima se slikala. Iako su mediji najavili njegov dolazak, Ivica Dačić se nije pojavio na rođendanu JK, jer mu je Palma, kako čujem, zapretio da će da raskine koaliciju ako ode da se druži sa onom što ga je mungosom nazivala i sa tamo nekim pederima. Zato je Ivica poslao svog zamenika, nekadašnjeg gej aktivistu Borisa Milićevića. Moj kolega, gej aktivista Boban Stojanović i ja smo pokušavali da napijemo Dada Polumentu kako bi ga iskoristili, ali se nismo ni nadali da je toliko otporan na alkohol, te nam je akcija skroz propala. Žurka je bila apsolutno fantastična i jedino što mi je zasmetalo jeste manjak fudbalera. Danima sam se spremao, lickao, zapirao, depilirao zbog njih, a oni se na kraju nisu ni pojavili zbog tamo nekog karantina", kaže Azdejković i dodaje: "U svakom slučaju, sa i bez fudbalera, uživao sam u odličnoj atmosferi, divnoj torti i zagrljaju jednog zgodnog konobara kome sam zaboravio ime, te ga ovog puta preko medija zovem da mi se javi da nastavimo gde smo stali."

No comments:

Post a Comment