Wednesday, August 24, 2011

KARLEUŠA: GEJEVI IMAJU PRAVO NA BRAK!


Jelena Karleuša sanjala da ima 46 godina i da je prva predsednica Srbije




Slatki snovi!
Sanjala sam da imam 46 godina i da sam prva predsednica Srbije, rekla je estradna diva Jelena Karleuša.

U rođendanskom intervjuu emitovanom u emisiji „Red karpet“ na hrvatskoj televiziji Nova, JK je dodala da će se, kad jednog dana bude predsednik, zalagati za „balkansku uniju“:

- Dok sam ja živa, neću dozvoliti da nam se desi katastrofalna greška koja je dovela do ratova na Balkanu.
Jelena se osvrnula i na prava gej populacije u Srbiji, čiji aktivisti su takođe bili gosti njene rođendanske zabave.

- Prvo da rešimo problem netolerancije prema homoseksualcima, zatim njihova prava, a onda i gej brakove. Još uvek je rano, ali korak po korak, i to pitanje će doći na dnevni red - poručila je Jelena.
Još samo da joj se ispuni san!
Nenad Čanak: JK je isuviše lepa da bi se bavila politikom!

U jednom delu izveštaja s rođendanske žurke JK pojavio se i političar Nenad Čanak.
- Jelena je isuviše lepa da bi se bavila politikom, i ja joj to ne bih preporučio. Ipak, dosad je mnogo toga u Srbiji promenila svojim stavovima - istakao je Čanak.

2 comments:

  1. hmmmmmm....... pa jk bi bila odlicna predsednica iii ja bila prva glasala za nju njena inteligncija je na visokom nivoy i ona bila prava prva precednica srbije ............. oboyavam te..........jk je zakon ...... volite tina........................................................................................................................................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...........

    ReplyDelete
  2. ti si carica jk ja te obozavam ti si savrsena precednica,....volite VALENTINA KRAGULJ BESKA

    ReplyDelete