Wednesday, August 17, 2011

Baš je dobro biti ja: Jelena Karleuša večeras slavi 33. rođendan!

 Baš je dobro biti ja: Jelena Karleuša večeras slavi 33. rođendan!
 
 
Jelena Kasrleuša danas proslavlja svoj 33. rođendan, a večeras će u jednom klubu na Senjaku biti održana i dugo najavljivana žurka na kojoj će prisustvovati i Jelenini fanovi.
Tačno u ponoć Jelenin profil na Fejsbuku je bio krcat čestitkama fanova. Pevačica se zahvalila nekoliko puta u toku dana i okačila fotografiju crvenih ruža koje je dobila najverovatnije od svog supruga fudbalera Duška Tošića.
Jelena je na svom zidu napisala:
- Zatvorite oči i pomislite na mene…osetićete moj poljubac i čućete toplo i iskreno HVALA… Hvala za divne želje, tople reči i ljubav koju mi pružate. Barem na 24 sata, ja sam najsrećnija žena na svetu.


No comments:

Post a Comment