Wednesday, July 06, 2011

Predrag Azdejković: Jelena Karleuša je divna, hvala joj za sve!

 
 Predrag Azdejković: Jelena Karleuša je divna, hvala joj za sve!
 
Nakon što su se smirile strasti oko gostovanja Jelene Karleuše u debati na TV B92 na temu gej i lezbejskih prava, konačno su se povodom Karleušinog govora oglasili i aktivisti gej organizacija.

Predrag Azdejković, predsednik Gej-lezbejskog info centra “Gej eho“, vrlo je zahvalan Jeleni, jer je kako kaže jedna od retkih koja se usuđuje da u Srbiji javno podrži gej populaciju, a uz to je i žena.
- Karleuša je divna! Ja sam joj jako zahvalan na tome što se ona non-stop baca u vatru zbog gejeva i lezbejki, a ne mora to da radi i nema koristi od toga što se baca u vatru! Činjenica je da ona to već duže vreme radi i na tome joj bezgranično hvala - kaže Predrag Azdejković za portal svet.rs.
Spekulacije kako Karleuša ima interes da javno podržava LGBT populaciju zbog toga što je većina njenih fanova gej, a ne zato što se ona stvarno i istinski bori za gej i lezbejska prava, Azdejkovića ne interesuju.
- Uopšte me ne zanima zbog čega ona to radi, sve dok ona to radi! Mi u Srbiji nemamo puno poznatih ličnosti koje tako javno podržavaju gej populaciju, kao što to radi Jelena Karleuša! Ako još budemo tražili dlaku u jajetu, i gledali kako i zašto… Žao mi je, uopšte ne želim da se bavim tim – zaključio je Azdejković.

No comments:

Post a Comment