Saturday, May 28, 2011

Ratko Mladić priznao: Volim Jelenu Karleušu!

Ratko Mladić priznao: Volim Karleušu!
ŠTA JE UHAPŠENI GENERAL VOJSKE REPUBLIKE SRPSKE PRIČAO I TRAŽIO U ZGRADI SPECIJALNOG SUDA ZA 48 SATI

Ratko Mladić priznao: Volim Karleušu!

„Volim Jelenu Karleušu, sviđa mi se jer je lepa i zgodna žena“, poverio se juče najtraženiji haški optuženik u neformalnom razgovoru Brunu Vekariću, zameniku tužioca za ratne zločine.

- Pričali smo o različitim temama, a on mi je u jednom trenutku rekao da misli da se meni sigurno sviđaju crnokose žene zbog toga što imam bradu. Ja sam se nasmejao, a on je tada rekao: „Meni se sviđa Jelena Karleuša. Ona je zgodna i lepa žena“ - otkrio je Vekarić za „Alo!“.
Pre ulaska u sudnicu, od porodice je tražio da mu donesu odelo koje je nosio na svadbi sina Darka, saznaje „Alo!“.
Porodici je preko advokata poručio šta sve da mu donesu.
- Da mi se donesu trenerka, veš, pribor za brijanje i ličnu higijenu, majice i obavezno hoću ono odelo iz ‚97. godine, ono svadbeno, koje sam nosio kad se Darko ženio - diktirao je Ratko.
Juče, nekoliko sati kasnije, u tom odelu pojavio se zajedno sa advokatom Milošem Šaljićem pred Milanom Dilparićem, istražnim sudijom Višeg suda i Dragoljubom Stankovićem, zamenikom tužioca za ratne zločine. Tokom saslušanja, iako je izgledao vrlo umorno, više je govorio nego predstavnici suda i tužilaštva.
- Želeo bih pre nego što me izručite Haškom sudu, koji ne priznajem, da mi omogućite da posetim grob moje Ane. Pored toga, voleo bih da odem i na grob Save Kovačevića! Ali i da dobijam zasluženu penziju. Odbijam da sednem na tapaciranu stolicu.
Neću da sedim na tome, hoću drvenu stolicu sa rukohvatima - insistirao je Mladić naredbodavnim tonom.
- Nema takve stolice, doneće vam drugu - odgovorili su predstavnici suda i ponudili mu sudijsku fotelju od kože.
- Neću, to je za mene luksuz, neću na tome da sedim - odbrusio je Mladić.
Ipak je na kraju pristao da sedne na metalnu stolicu, ali je pri kraju saslušanja imao još jednu želju.
- Želja mi je da jedem sveže jagode, ali ne bilo koje, već one iz Lazareva - poručio je Ratko izlazeći juče iz sudnice.
Posle toga, po naređenju Dilparića i Stankovića, Mladiću su donete jagode, ali ne iz Lazareva, već kupljene na jednoj od beogradskih pijaca. Jagode je za generala Mladića lično poručio zamenik tužioca za ratne zločine Bruno Vekarić!
- Možda je u četvrtak izgledao umornije, ali je danas bio raspoložen. Za razliku od tog dana, kada je izneo neke kritike na moj račun, malopre mi je rekao da sam dobar čovek, da ga podsećam na njegovog sina Darka. Kazao je da bi voleo da mu se donesu i knjige ruskih klasika. Naravno, ja to ne mogu, može porodica, ali sam zato danas naložio da mu se odnese televizor. Pošto sam čuo da je poželeo i jagode, poslao sam jednog službenika da pronađe najlepše i najslađe i da ih kupi. Jagode su stvarno prva klasa, ali ne znam da li su baš iz Lazareva - priča Vekarić.

No comments:

Post a Comment