Sunday, March 06, 2011

Jelena Karleuša demantuje glasine: Moj brak nije u krizi!


 Jelena Karleuša demantuje glasine: Moj brak nije u krizi!

Privatni život zvezde šou-biznisa Jelene Karleuše-Tošić (32) poslednjih dana na meti je brojnih glasina, a jedna od onih koje se najčešće mogu čuti jeste da je njen brak sa fudbalerom Crvene zvezde Duškom Tošićem (26) zapao u ozbiljnu krizu. Ipak, plavokosa pevačica ističe da njen intimni svet ne mogu da naruše tračevi i da joj  je bračna sreća i dalje nenarušena.
U poslednje vreme sve glasnije se spekuliše da vam je brak u krizi. Pogađaju li vas takve priče?
- Meni su ljudi uvek želeli da naude, da me uvrede, povrede i vide me nesrećnu. To je verovatno karma svih lepih, uspešnih i dobrih ljudi. Duško i ja se ne obaziremo na budalaštine i ne pridajemo značaj ljudskoj mržnji i gluposti. Najveći šamar svim tim zlim ljudima jeste naša sreća, život pun ljubavi i deca koju imamo. Život je jedan veliki krug i kako činiš, tako ti se i vrati. Ma šta da se desi u našem braku i ljubavi, Duško i ja imamo lepak koji nas zauvek spaja, a to su naša deca i ono što osećamo prema njima. On je najdivniji i najnežniji otac na svetu.
Da li vaš brak trpi zbog toga što ste stalno medijski eksponirani?
- Dušku kao profesionalnom sportisti izuzetno smeta preterana medijska eksponiranost, ali posle skoro pet godina veze sa mnom to je prihvatio kao neminovnost. Naš brak nikada nije trpeo zbog slave.
Kako suprug i vi usklađujete obaveze oko dece?
- Pošto Duško i ja mnogo radimo i oboje smo istaknute javne ličnosti, kvalitet ljudi kojima ću poveriti decu veoma je bitan i na takvim stvarima ne štedim. Imam dve profesionalne dadilje i jednu ženu koja je zadužena samo za kuvanje najkvalitetnije i najadekvatnije hrane mojoj deci. Dadilje s njima rade po ozbiljnom programu, tako da Atina i Nika već uče engleski, slova, brojeve, crtaju, prave razne predmete od plastelina, idu na izlete u prirodu i igraju se sa životinjama. Pored toga, Atina već pola godine jaše ponija. S njima je svakodnevno i moja majka Divna, pa su moja deca, čak i kada nisam s njima, u savršeno dobrom okruženju. Ipak, roditeljska ljubav ne može da se zameni, pa se trudim da veći deo dana dok ne legnu da spavaju provodim s njima dvema i uživam u svakom trenutku njihovog odrastanja. Sada su u najslađoj fazi. Srce hoće da mi pukne od ljubavi koliko ih volim, ponekad ih previše gnjavim, ljubim, stiskam i dođe mi da ih pojedem koliko su smešne, slatke i nadasve pametne. Duško i ja im sve pružamo, pa žive kao dve male princeze.
Počeli ste rad na novom albumu. Kada planirate da ga objavite?
- Upravo sam ušla u studio i radim punom parom. To će potrajati nekoliko meseci i ja se iskreno nadam da će moj deseti jubilarni album u junu ugledati svetlost dana. Ako je suditi po singlovima Insomnija i Muškarac koji mrzi žene, ovo će biti najbolji album do sada. Radi ga ista ekipa - Atelje Trag i Marina Tucaković, a postoji mogućnost saradnje i sa nekoliko poznatih di-džejeva. Trenutno je u planu snimanje spota za pesmu Muškarac koji mrzi žene.

No comments:

Post a Comment