Thursday, February 24, 2011

JK podelila Balkan na fanove i budale: Samo me idioti ne vole!!!


JK podelila Balkan na fanove i budale: Samo me idioti ne vole!!!
Jelena Karleuša ne prestaje da intrigira javnost. Dok njena nova pesma “Muškarac koji mrzi žene” obara sve rekorde slušanosti na internetu, radio-stanicama i po klubovima, intrigantna supruga fudbalera Duška Tošića, majka dvoje dece i seks simbol govori za Kurir STARS o lutkama koje će uskoro plasirati na tržište, o političarima koje ceni, o prijateljima i neprijateljima na estradi i van nje.

Kako si došla na ideju da pustiš u prodaju lutku sa svojim likom?
- Spontano, pomislila sam da bi to bilo super kao reklamni materijal koji će pratiti novi album. To će biti moj deseti, jubilarni CD, i želim da čitav region bude u znaku JK. Ako ćemo suditi po singlovima “Insomnija” i “Muškarac koji mrzi žene”, to će biti album mog života! Lutka će biti spoj svega lepog i ekscentričnog što nosim u sebi.
Da li se plašiš da će neke pevačice koristiti te lutkice za vudu magiju?
- Ah, pa to je neminovno! Na estradi ima mnogo divnih i normalnih ljudi, ali ima i seljanki koje imaju svoje gatare i vračare! Taj polusvet će sigurno bockati JK lutku svim i svačim. Ali će prvo morati da je kupe. Na njihovu sreću, neće biti skupa!
Misliš li da će među tim pevačicama biti i Goga Sekulić, koja te je nedavno ponovo izvređala?
- Radim više od deceniju i po, iza mene su ogromni tiraži i veliki uspesi. Zašto me stalno dovodite u isti kontekst s ljudima koji me ne dodiruju?
Zato što te stalno prozivaju!
- Svako ko izgovori moje ime, dobija naslovnu stranu. U ovoj zemlji i Kurta i Murta sebi daju za pravo da me prozivaju. Na to sam odavno prestala da reagujem. S druge strane, postoji nemerljivo veći broj mojih fanova. Samo budala i idiot može da me ne voli. Balkan se deli na fanove JK i na budale. Kad kažem JK, mislim simbolično na jaku, lepu i uspešnu ženu, majku dvoje dece, osobu koja je borac za ljudska prava i nekog ko pomera granice. Kome se ne sviđam, neka se vrati u prošli vek.
Mnoge pevačice si tužila za uvrede. Da li je tebe neko tužio?
- A da li je vas? Zajedno nas je tužila osoba koja je sinonim za mrak, kriminal, ubistva i sve najgore. Eto, takvi se danas usuđuju da tuže. Jedva čekam prvo ročište. Verujem da će biti i poslednje. Smatram da je vreme da država krene u obračun s tim polusvetom i da oni budu tamo gde pripadaju, iza rešetaka. Ja nemam problem sa zakonom, nisam pokrala milione, za moje ime se ne vezuju imena ubica, i mirno spavam. To je najveća satisfakcija poštenih ljudi u borbi sa šljamom.
Postoje i mnoge javne ličnosti koje ne štede komplimente na tvoj račun.
- I ja im i ovom prilikom zahvaljujem! Na Acu Lukasa, Draganu Mirković, Željka Mitrovića i još nekolicinu uvek mogu da računam. A tek oni na mene… U tim odnosima sam pravi lav!
A vole te i pojedini političari…
- Zato što su pametni i obrazovani ljudi koji me kapiraju na najbolji način! I ja imam svoje favorite među njima.
Misliš na Čedomira Jovanovića?
- Da, na njega, na Nenada Čanka, Ivicu Dačića, ali i na Dragana Đilasa i Mlađana Dinkića. Njih ne gledam samo kroz prizmu politike već merim po tome ko mi se čini iskren i dobar kao osoba. Reagujem kožom i srcem jer se u politiku ne razumem najbolje. Postoje političari koji me kao građanina ove zemlje ne dotiču, a postoje i oni koji me iz nekog magičnog razloga teraju da pojačam ton na TV ili da pročitam članak o njima. Đilas ima neki X faktor, iako pojma nemam iz koje je stranke. Eto, to su naši harizmatični političari. Uff, opet bistrim… Ubiće me neko jednog dana!
Posle tvoje kolumne u Kuriru, mnoge stvari su se razbistrile.
- Nije lako pisati i na taj način intrigirati javno mnjenje. Neki su pokušali, pa su se obrukali. Za kolumnu treba imati stila, duha, petlje i mozga. Uostalom, takva sam i u muzici. Postoji JK i svi ostali. Imam jedan lep san – da me zavole čak i oni koji me ne vole. Radim intenzivno na tome.
Šta si dobila od Duška za Dan zaljubljenih?
- Taman kad sam pomislila da je zaboravio na taj praznik, jer je bio na pripremama u Antaliji, Duško me je po ko zna koji put ostavio bez daha poslavši mi 1.001 crvenu ružu! Na jednoj od korpi stajala je i poruka: “Volim te i voleću te zauvek! Tvoj muž”. Krenule su mi suze. Voljena sam i srećna žena!

2 comments: