Thursday, February 17, 2011

Jeleni Karleuši ne daju na Evrosong: Mogla bih da tužim RTS sudu u Strazburu!


 Jeleni Karleuši ne daju na Evrosong: Mogla bih da tužim RTS sudu u Strazburu!


Jelena Karleuša izjavila je da bi rado nastupala na Evrosongu i tako ostvarila želju mnogih fanova, ali je kako kaže, iako uredno plaća pretplatu, već godinama persona non grata na RTS-u.
- Meni su ugrožena osnovna ljudska i ustavna prava time što mi je zabranjeno gostovanje na RTS-u. Mogla bih da tražim pravdu pred sudom u Strazburu i da ih dobijem, ali nemam vremena za to. Kada bi se nešto i desilo, pa odem na Evrosong to bi moralo biti pod mojim uslovima. Da sama izaberem kompozirota i tekstopiscica, ali i da me poljube u moju slatku guzu - rekla je u svom stilu za Ekskluziv mala od skandala!

2 comments:

  1. kraljicaa..nema staa

    ReplyDelete
  2. Jadnica, hvala Bogu sto joj nije dozvoljeno da gostuje na RTSu. Prestala bih da gledam Evroviziju, mada je i to takmicenje postalo cirkus...

    ReplyDelete