Saturday, November 13, 2010

Jelena Karleuša: Nije nemoguće da snimim duet sa Cecom i sa Brenom


Jelena Karleuša: Nije nemoguće da snimim duet sa Cecom i sa Brenom


U medijskoj pripremi solističkog koncerta „Sve o divi“, zakazanog za 20. novembar u skopskoj areni „Boris Trajkovski“, Jelena Karleuša u četvrtak je novinarima na „neutralnom terenu“ priuštila zadovoljstvo da „stručno“ otkrije suštinu nezaobilazne teme bitnih razlika između njenih kvaliteta i odlika Svetlane Cece Ražnatović, koja u istoj dvorani nastupa samo šest dana kasnije. Jeca je ocenila da se po svemu razlikuje od Cece, ali da joj sve to, ako jednog dana zatreba, neće smetati da sa njom snimi i – duet. “Moj posao nije samo da budem lepa, nego da intrigiram, da uvek budem drugačija, radim ono što možda drugi ne rade i da se bavim šou biznisom na pravi način. Smatram da je u ovom poslu sve moguće i dopušteno, pa ne vidim da je nemoguće da snimim duet i sa Cecom, i sa Brenom, i sa svakim sa kojim možda nisam u dobrim odnosima. Zarad posla mnoge stvari se ili progutaju, ili prećute. Ipak, mislim da se to neće desiti, bar dok sam ovako – lepa“, rekla je Karleuša u Skoplju, а prenose „Novosti“. Budući da će samo šest dana kasnije u istoj areni solistički koncert održati i njena najljuća i najveća rivalka Ceca, bila je spremna za sučeljavanje za znatiželjnim novinarima, i na tu temu:”Ovo je za nju velika reklama, ali, hajde, pošto smo iz iste zemlje da joj napravim dobar uvod i teren za njen koncert u Skoplju. Nije moj posao da manipulišem, već da nalazim načine kako da uvek budem u centru pažnje. Postoje ljudi koji to ne vole i ne slažu se sa time što sam stalno prisutna u medijima. Ako nisam uvek prisutna to automatski znači da padam, jer takva je igra. Još sam na početku, tek su mi je 32 godine, i mislim da ću trajati kao Lepa Lukić ". A na pitanje šta zadovoljava njene visoke kriterijume, JK je odgovorila: ”Mogla sam da napunim svaku livadu, svaku salu, svaki stadion, ali to ne bi zadovoljilo moje jako visoke kriterijume, jer ja visoko letim. Svi su mi govorili da nisam Madona, da letim u oblacima, da nemam pojma, da su to sve snovi. Na beogradskom koncertu dokazala sam da se i na Balkanu i te kako može napraviti šou poput Madoninog. Može pevati svako, ali estrada nije takmičenje u lepom pevanju”.

No comments:

Post a Comment