Friday, August 13, 2010

Jelena Karleuša đuskala na nastupu Rade Manojlović

 http://www.scandal.rs/wp-content/uploads/2010/08/jeca-v.jpg
 Jelena Karleuša đuskala na nastupu Rade Manojlović

Uprkos medijskom ratu koji ovih dana vodi sa „Grand“ produkcijom, Jelena Karleuša pojavila se na nastupu svoje koleginice Radmile Manojlović i tako još jednom gurnula prst u oko Saši Popoviću! Naime, JK je preksinoć prilikom posete Crnogorskom primorju otišla do Kotora, u diskoteku „Maksimus“, gde je te večeri pevala jedna od najtraženijih zvezda „Granda“!
- Mnogi su bili iznenađeni kada su ugledali Karleušu na nastupu Rade Manojlović, ako se zna da je proteklih dana preko medija vodila rat sa prvim čovekom „Granda“. Jelena se u društvu prijatelja odlično zabavljala i ostala nešto duže od pola sata. Da li iz straha šta će joj direktor reći ili nečeg drugog, nije poznato, ali do susreta dve pevačice nije došlo – rekao je izvor koji se te noći našao u diskoteci.
- Svi znaju da Jelena kada dođe u Crnu Goru ne ide ni na jedan nastup, već samo odradi svoje, koji su mesecima unapred zakazani. Spekuliše se da bi razlog njenog dolaska na Radin nastup mogla biti želja da Saši Popoviću pokaže da podržava mlade zvezde, za koje smatra da ih „Grand“ zloupotrebljava - zaključuje izvor.
- Imala sam jedan slobodan dan na letnjoj turneji. Iskoristila sam ga da podržim moju mladu koleginicu koja je nastupala u sklopu hotela u kojem sam ja odsela – rekla je Karleuša kada smo je pozvali za komentar.

No comments:

Post a Comment