Saturday, August 14, 2010

Jelena Karleuša apelovala da se ne ubijaju životinje, zauzvrat dobila šampanjac?!?



http://www.scandal.rs/wp-content/uploads/2010/08/jk2.jpg
 Jelena Karleuša apelovala da se ne ubijaju životinje, zauzvrat dobila šampanjac?!?

Jelena Karleuša stavila je juče status na svoj profil na Facebooku, iznevirana činjenicom da su na nekoj crnogorskoj plaži roditelji podžavali dete koje je ničim izazvano mučilo hobotnicu!
- Danas sam na plaži gledala kako jedan debeli klinac muči malu hobotnicu. Okrenula sam se roditeljima tog malog i zamolila ih da se hobotnica ne muči i vrati u more. Mali je u tom momentu hobotnici zavrnuo šiju. Pozvala sam upravu plaže i zatražila da spreče ubijanje životinja iz mora, a oni su mi doneli flašu šampanjca?! Valjda da zaboravim na hobotnicu! Neću šampanjac, hoću da fucking hobotnica oživi! Ne ubijajte životinje – poučila je Jelena, a mi se slažemo skroz naskroz!

No comments:

Post a Comment