Tuesday, May 04, 2010

JELENA KARLEUŠA: I SEKA JE DOBRODOŠLA NA KONCERT! UŽIVAĆE, A MOŽDA NEŠTO I NAUČI!

 

JELENA KARLEUŠA: I SEKA JE DOBRODOŠLA NA KONCERT! UŽIVAĆE, A MOŽDA NEŠTO I NAUČI!

 http://karleusa.blogspot.com/
Ako je verovati obećanjima koja stižu iz menadžmenta Jelene Karleuše, ali i rečima same muzičke zvezde, Beograd će sledeće nedelje goreti. Da obećanja nisu uzaludna govori i podatak da je koncert skoro pa rasprodat, te da su za najavljeni spektakl zainteresovani svi - od fanova do selebritija. Ima i onih koji sa zebnjom očekuju Karleušin višesatni multimedijlani performans, jer isključivo od uspeha istog zavisi i njihov budući stav. Ili će pričati, ili zauvek ućutati. Po onome što smo otkrili u razgovoru sa plavokosom divom, biće da će biti ovo drugo...
„U 'Areni' vas očekuje ono što se do sada u Beogradu, ali i regionu, još nije videlo. U najkraćem, biće to jedan multimedijalni spektakl koji će sve prisutne, sigurna sam, ostaviti bez daha. Vrhunska muzička produkcija, scenografija, specijalni efekti, kostimi, tehničke inovacije... Kako suština već dugo nije samo u pevanju, Jelena Karleuša će te noći i plesati, glumiti, leteti... Ali, da ne otkrivam baš sve detalje. Sve u svemu, pripremam nesvakidašnji šou-program kakav svaki umetnik, da ne kažem velika zvezda, treba da ima u svojoj karijeri. Sigurna sam da ću ispuniti očekivanja svojih fanova, ali i onih koji to nisu, a koji će 15. doći na koncert jer znaju da će te noći 'Arena' goreti“, samouvereno poručuje JK na početku razgovora.
Kako će izgledati sama scena?
U osnovi, scena se sastoji od glavnog stejdža, piste duge šest metara i kružnog dela, a četiri hidraulična lifta, mamutski LED ekrani i pod presvučen specijalnim materijalom koji vizuelno podseća na ogledalo, momenti su koji je čine spektakularnom. Nešto slično imali su „Rolingstonsi“, ali neću preterati ako kažem da je to mala beba u odnosu na ovo što ja pripremam.
Koja je funkcija hidrauličnih liftova?
To su specijalni liftovi koji će me dizati, spuštati, menjati oblik scene... Najprostije rečeno, pomoću njih ćemo se igrači i ja pojavljivati i nestajati na najneverovatniji način. Sve podseća na „Sirk de solej“, a to je možda i najspektakularniji multimedijalni performans satkan od muzike, plesa i specijalnih efekata. Ovo je prvi put da će jedan umetnik prezentovati sebe na taj način. Znači, nema pukog pevanja i cupkanja u mestu. Držite mi fige (smeh)...
Koliko ćeš autfita promeniti?
Koncert je podeljen u četiri celine, što će reći da je za svaku pripremljen poseban kostim koji će se tokom trajanja iste promeniti dva ili tri puta. Posebna priča su igrači i njihovi autfiti koje, baš kao i moje, potpisuje Darko Kostić. Svaki komad je unikatan i predstavlja malo remek-delo koje prevazilazi okvire modnog.
Šta kriju tematske celine na koje je koncert podeljen?
Baš kao što naziv koncerta kaže - „Sve o divi“. Dakle, celine na specifičan način opisuju rađanje dive, sladak život koji vodi, ali i ludilo koje malo koju zaobilazi. Inače, dešavanja na sceni pratiće specijalne multimedije koje ovih dana užurbano snimam.
Dive uglavnom doživljavaju tragičan kraj. Kako ćeš ti završiti?
Da, dive su poznate po tome što poslednji segment svog života provode u svojevrsnom ludilu, u nekom svom svetu, okreću se religiji... Upravo iz tog razloga, četvrti i poslednji segment koncerta nazvala sam „Ludilo“.
Ipak, ne planiraš da umreš?
Ne! Bar ne na koncertu (smeh)...


Više puta si se javno deklarisala kao ateista, a dobar deo koncerta biće inspirisan verom i religijom. Nije li to kontradiktorno?
Veoma škakljivo pitanje, na koje je nezahvalno odgovarati, pogotovo na Balkanu. Jesam ateista, ali nikako iz razloga što ne shvatam ili ne poštujem nečiju veru. Naprotiv, izuzetno cenim stavove i razmišljanja drugih, svi oblici religije me interesuju i mnogo čitam na tu temu. Ipak, za mene je vera nešto drugo... Pronašla sam je u sebi samoj, u ljubavi koju osećam prema svojim ćerkicama, ljudima koji me okružuju. To nije ni pravoslavlje ni katoličanstvo, već vera u ljudsko biće. Lično mislim da su podele bilo koje vrste loša stvar i da bi čitavo čovečanstvo trebalo da veruje u jedno, u isto... Meni je Bog čovek, ljubav, moje dete, rađanje, pa čak i smrt.
Kad smo već kod dece, hoće li ti se možda Atina pridružiti na sceni? Neke tvoje koleginice redovno to praktikuju...
Nikada u te svrhe ne bih koristila svoju decu. Atina i Nika su jako male i u sedam sati su uveliko u krevetu, tako da bi to bio veliki stres za njih. Ali ako jednog dana same izraze takvu želju, nemam ništa protiv.
Ko će te od bliskih ljudi bodriti iz loža?
Apsolutno svi!
Hoće li ti se roditelji, posle Duškove i tvoje svadbe, ponovo naći na istom mestu?
(smeh)... Moji otac i majka su još od razvoda u prijateljskim odnosima. Potičem iz porodice vrhunskih intelektualaca kojima su svađe i tuče nepoznanica. Njihova komunikacija je uvek i samo bila intonirana prijateljskim tonom. Naravno da će me 15. oboje podržati, baš kao i moj suprug, prijatelji...
Šta je sa kolegama?
To je posebna priča. Izuzetno sam ponosna na činjenicu da me kolege gotovo svakodnevno zovu sa željom da prisustvuju koncertu. Ipak, ne bih nabrajala imena, najbolje je da sami vidite ko će sve doći. Svaki kolega koji me je pozvao za kartu dobiće mesto u loži, biće moji dragi gosti.
Da te sutra, recimo, pozove Seka Aleksić i zatraži ti kartu, izašla bi joj u susret?
Zašto da ne! Otkako sam postala majka, uspela sam da se oslobodim svih negativnih misli. Nikoga ne mrzim i nikome ne želim zlo, a s druge strane, razumem one koji prema meni gaje takva osećanja. Razumem i Seku Aleksić. Ne voli me, malo-malo ima ispade u javnosti, ali ja joj kao žena i majka sve opraštam. Što se mene tiče, slobodno može da dođe na koncert. Uživaće... a možda nešto i nauči.

 http://karleusa.blogspot.com/

 

Nego, čuo sam da su članovi porodice Karić zakupili čak dve lože.
I ja sam načula nešto na tu temu. Opet kažem, zašto da ne, apsolutno svi su dobrodošli.
Čak i bivši muž?
Čak i bivši muž! Ma, neću imati tremu ni ako se predsednik države pojavi. Dobro, ne mora baš gospodin Tadić, ali bi gradonačelnik mogao da dođe (smeh)...
...nastavak intervjua pročitajte u novom broju "Sveta"

5 comments:

  1. Ma nek' dodju svi zavidnici da vide sta je spektakl... :) BRAVO JELENA!

    ReplyDelete
  2. Nek vide sta je koncert a ne samo da pricaju sve i svasta za divu. Bravo Jelena najbolja si!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. MEEEEEEEEEEE...

    ReplyDelete
  4. Naravno, jer je komletna!
    I igra i peva! Sve, sve! A ne kao neke"ajmo svi zajedno, sad vi, masi rucicama", stoje na sred bine i misle"to je to" LOl

    ReplyDelete