Friday, March 05, 2010

na audiciji Jelene Karleuše

Jelena Karleuša organizovala audiciju za plesače koji će je pratiti na koncertu 15. maja u Areni. Ekipa MONDA bila je na licu mesta.
Milica Đorović je stigla iz Niša. I baš se nada da će ona biti - baš ta. Da će ući u tim plesača koji će nastupiti na predstojećem koncertu Jelene Karleuše koji nosi naziv "All About Diva".

"Doživljaj je da budem deo jednog solističkog koncerta. Bavim se plesom već deset godina. Nikada nisam toliko forsirala nastupe, ali posle deset godina, mislim da je došlo vreme za to", rekla je za MONDO Milica, koja je sa još stotinak kandidata bila u hali "Pinki" na audiciji koju je organizovala Jelena Karleuša.




Milica se, izgleda, nije prijavila "za džabe" i sva je prilika da će ipak biti deo tima koji će iza "Džej Kej" praviti atmosferu na koncertu u beogradskoj Areni 15. maja.

"Mama mi je, kad sam bila mala, usadila smisao za umetnost, da na to gledam kao na umetnost, a ne kao na nešto komercijalno. I svugde gde vidim kvalitet, ja to poštujem, bila to gluma, pevanje, ples. Od malena sam u umetnosti, i glumom sam se bavila i svime", kaže Nišlijka Milica.

Jelena Karleuša je, sa svoje strane, oduvek znala šta hoće.

"Nikad nisam imala skromne želje i zamisli. Oduvek sam pucala na ovo gde sam sad. Ja sam uspela, ja sam svoj san ostvarila", kaže JK za MONDO.


Pevačica se nada da će u Arenu doći 15 ili 20 hiljada ljudi. Priprema spektakl, ali ne želi ništa da prepušta slučaju. Zato je na ovoj audiciji bila tako stroga.

No comments:

Post a Comment