Sunday, March 07, 2010

JK: Zašto bi bilo nemoguće da je Lejdi Gaga videla moj nastup?


 JK: Zašto bi bilo nemoguće da je Lejdi Gaga videla moj nastup?

Pop zvezda Jelena Karleuša nije se mnogo uzbudila zbog prozivki najpoznatijeg blogera na planeti Pereza Hiltona da „kopira Lejdi Gagu“ i ne isključuje mogućnost da je upravo obrnuto! Kako objašnjava, njihov „rivalitet“ počeo je onog trenutka kada su angažovale istog kreatora. “I ona i ja promovišemo kreatora Marka Mitanovskog, pa je možda zbog toga došlo do neminovnog poređenja. Recimo, onaj model s rogovima je Mitanovski uradio za mene dva meseca pre nego što se Lejdi Gaga slikala u toj kombinaciji”, otkrila je Karleuša za „Alo!“ i dodala: ”Internet i 'jutjub' su svima dostupni, sve je to na globalnom nivou i svako može sve da vidi, pa zašto bi bilo nemoguće da je Lejdi Gaga videla moj nastup? Sličnost između njene odeće u spotu „Poker fejs“ i mog stajlinga od pre nekoliko godina u videu ‘Slatka mala’ je više nego očigledan, pa ako sam joj poslužila kao inspiracija, drago mi je zbog toga". Kada je konkretno reč o Perezu, JK naglašava da je polaskana što se našla na njegovom blogu. “Perez je, očigledno, neobavešten kada može da kaže da ja nekoga kopiram, a i znam da je najbolji prijatelj Lejdi Gage, tako da me ne iznenađuje što je stao na njenu stranu. Čak mi se čini da je prema meni bio prilično blag, s obzirom na to kako komentariše druge. Svakako mi imponuje to da se jedan od najuticajnijih ljudi u Holivudu bavio mojim likom i delom. Pri tom, efekat je višestruk jer je postavio i video-snimak mog nastupa, tako da sada ogroman broj ljudi iz celog sveta može da vidi i da se u Srbiji radi nešto kvalitetno i originalno te da nema razloga da se stidimo zbog bilo čega jer ne zaostajemo za svetskom scenom. Čak u nekim stvarima i prednjačimo. Nadam se da će ovo skrenuti još veću pažnju na talentovane ljude iz ove zemlje i da će pomoći mnogima da izađu iz ove naše „crne rupe“ i prikažu se svetu”, smatra Karleuša.

1 comment:

  1. potpuno se slazem ja zivim u Americi i neki spotovi njeni novi resemble JK spotove od pre par godina ... mada jelena moze uzeti ovo samo kao compliment jer ko nebih zeleo da bude kao i ona

    ReplyDelete