Saturday, March 06, 2010

JK: Drago mi je što sam uzor Lejdi Gagi!

JK: Drago mi je što sam uzor Lejdi Gagi!
Srpska pop diva kaže da je stajling osmislila pre američke pevačice

JK: Drago mi je što sam uzor Lejdi Gagi!

Pop zvezda Jelena Karleuša nije se mnogo uzbudila zbog prozivki najpoznatijeg blogera na planeti Pereza Hiltona da „kopira Lejdi Gagu“ i ne isključuje mogućnost da je upravo obrnuto! Kako objašnjava, njihov „rivalitet“ počeo je onog trenutka kada su angažovale istog kreatora.
http://images.starpulse.com/news/media/Lady-Gaga-jet-1.jpg
- I ona i ja promovišemo kreatora Marka Mitanovskog, pa je možda zbog toga došlo do neminovnog poređenja. Recimo, onaj model s rogovima je Mitanovski uradio za mene dva meseca pre nego što se Lejdi Gaga slikala u toj kombinaciji - priča Karleuša za „Alo!“ i dodaje da je potvrda da ona nikog ne kopira data u našem jučerašnjem broju, kada smo utvrdili da je američka zvezda u svom spotu iskoristila gotovo identičan stajling poput onog koji je JK ponela u spotu „Slatka mala“.
- Internet i „jutjub“ su svima dostupni, sve je to na globalnom nivou i svako može sve da vidi, pa zašto bi bilo nemoguće da je Lejdi Gaga videla moj nastup? Sličnost između njene odeće u spotu „Poker fejs“ i mog stajlinga od pre nekoliko godina u videu „Slatka mala“ je više nego očigledan, pa ako sam joj poslužila kao inspiracija, drago mi je zbog toga.
Kada je konkretno reč o Perezu, JK naglašava da je polaskana što se našla na njegovom blogu.
- Perez je, očigledno, neobavešten kada može da kaže da ja nekoga kopiram, a i znam da je najbolji prijatelj Lejdi Gage, tako da me ne iznenađuje što je stao na njenu stranu. Čak mi se čini da je prema meni bio prilično blag, s obzirom na to kako komentariše druge. Svakako mi imponuje to da se jedan od najuticajnijih ljudi u Holivudu bavio mojim likom i delom. Pri tom, efekat je višestruk jer je postavio i video-snimak mog nastupa, tako da sada ogroman broj ljudi iz celog sveta može da vidi i da se u Srbiji radi nešto kvalitetno i originalno te da nema razloga da se stidimo zbog bilo čega jer ne zaostajemo za svetskom scenom. Čak u nekim stvarima i prednjačimo. Nadam se da će ovo skrenuti još veću pažnju na talentovane ljude iz ove zemlje i da će pomoći mnogima da izađu iz ove naše „crne rupe“ i prikažu se svetu.
 http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2007/10/08-15/perez-hilton.jpg
Nije Perez, nego Paris
Jelena nam je prepričala i smešnu anegdotu koja se desila kada se saznalo da je objavljena priča o njoj.
- Kada mi je moj prijatelj Darko Kostić javio da sam izašla na Perezovom blogu, želela sam da i drugima javim. Pozvala sam neke naše javne ličnosti da im prenesem zanimljivost, a onda su oni počeli da me ispravljaju i govore mi da se ne kaže Perez Hilton nego Paris Hilton. Većina naših ljudi sa javne scene nije ni čula za njega, a pola Holivuda drhti od straha!

http://i47.photobucket.com/albums/f166/bones2jack/Paris%20Hilton/ParisHilton_Caulfield_8572072.jpg

No comments:

Post a Comment