Friday, November 27, 2009

Neponovljiva JK se transformisala u muškarca! Hit Foto!

Pop diva Jelena Karleuša još jednom je pokazala kako se pomeraju granice. Na novim fotografijama, prerušena u muškarca prigrabila je devojku.

Jelena Karleuša uradila je vrlo upečatljiv editorijal za magazin “Hello”. Poznata kao osoba koja je sklona eksperimentisanju i istraživanju nepoznatog, te pomeranja granica na domaćoj sceni, JK je obukla muško odelo i u društvu par manekenki i svog prijatelja i PR-a Zorana Birtaševića uradila više nego interesantan set fotografija koji je zasenio javnost.

Nakon uloga zavodnice i seks bombe, hrabro je obukla je frak, pantalone, stavila sesir, povukla dim i zagazila u muški svet.

- Želela sam da pokažem da prava, samosvesna i ostvarena žena i u muškom odelu može da bude ženstvena I zavodljiva. Dok sam pozirala, osećala sam se neverovatno seksi. Seksipil ne proilazi iz provokativne, oskudne gardarobe, već zrači iz osobe. A svi dobro znaju kakve se obline kriju ispod mog smokinga. To svemu daje draž. Volim da eksperimentišem i da pomeram granice. Moje fotografije nikada nisu banalne, vec imaju priču, razlog, i o njima se diskutuje - rekla je JK za “Hello”.

Poznata kao jedan od velikih boraca za prava ljudi homoseksualnog opredeljenja Jelena nije želela da se fotografije koje je uradila za časopis “Hello” posmatraju na takav način jer, kako kaže, nikada ne bi koristila tako veliku stvar bi ubrala poene kod publike.

- Moja podrska homoseksualnoj populaciji je ozbiljna, i traje više od jedne decenije. Svi koji prate moju karijeru znaju da su moji stavovi hrabri, jasni, glasni i veoma argumentovani. Smešno mi je kada vidim neke koji se fotografišu i ljube se sa osobom istog pola samo zarad jeftinog marketinga. Sigurna sam da takvi i ne znaju šta znači reč – homoseksualac.

Problem homoseksualaca i njihovih ljudskih prava je nešto što ne treba da se koristi u svrhu estradnog turbo-folk marketinga. Time im se situacija znatno pogoršava. Nažalost, nekima je predočeno da će na taj način steći popularnost, a nisu svesni da ugrožavaju ozbiljnu borbu gej aktivisti. Meni je zbog toga veoma žao. Ali, to je Srbija.

Jelena još kaže da joj ne smeta što Duško želi još jedni dete, sina, ali da će na ispunjenje te želje morati još malo da sačeka da se ona oporavi psihički i zdravstveno od dva porođaja.

Pevačica je trenutno okupirana pripremama svog solističkog koncerta u beogradskoj Areni a svoju publiku će do Nove godine obradovati novom pesmom “Insomnija” za koju je tekst napisala Marina Tucaković, aranžan i muziku “Atelje Trag”.

No comments:

Post a Comment