Friday, November 27, 2009

Jelena Karleuša: Ljubi je tetka Brena!

Jelena Karleuša odmalena vatreni fan popularne balkanske pevačice

Jelena Karleusa i Lepa Brena

Mada se svim silama trudi da se likom i delom barem malo približi svetskoj pop ikoni Madoni, idol Jelene Karleuše, po svoj prilici, uvek je bila i ostala – Lepa Brena!

To potvrđuju i fotografije do kojih je Kurir došao, snimljene davne 1984. godine na muzičkoj manifestaciji “Poselo”. Tada se šestogodišnjoj Jeleni ispunila želja o kojoj su maštale skoro sve devojčice iz ondašnje Juge – da se makar na tren nađe u zagrljaju najpopularnije balkanske pevačice. Naravno, taj trenutak se morao zaliti i ponekom suzom.

- Sećam se da sam mamu stalno terala da mi crta Brenu, a kad sam je upoznala, od treme i uzbuđenja sve vreme sam plakala! Na moj život i karijeru imala je neverovatan uticaj, a bila je i ostala otelotvorenje idealne žene za šou biznis.

Ona je spoj talenta, izgleda, harizme i intelekta. Iako sam u zategnutim odnosima sa “Grandom” zbog Saše Popovića, nemam problem da kažem da je Brena jedina žena sa kojom bih snimila duet! – otkriva Karleuša.

A da će derište iz njenog naručja, uplakano od sreće, nakon dvadeset i tri godine dospeti u sam vrh srpske estrade, Lepa Brena tada nije mogla ni da nasluti.

- Jelena je danas mlada uspešna žena i drago mi je što je izgradila lepu karijeru – iznela nam je Brena svoje mišljenje o koleginici koju je svojevremeno cupkala u krilu.

E, sad, da li pod Breninim uticajem ili ne, ali JK je muzičku karijeru započela kao klasična pevačica narodne muzike, da bi se tek nekoliko godina kasnije više orijentisala ka popu.

Inače, Karleuša će u maju naredne godine održati svoj prvi veliki solistički koncert u Beogradskoj areni, o čemu je Kurir prvi pisao, a da li će se među njenim gostima na sceni naći i Lepa Brena, ostaje da se vidi.

No comments:

Post a Comment