Wednesday, September 09, 2009

Jelena Karleuša: Rodiću i sina!

Jelena Karleuša: Rodiću i sina!

Jelena Karleuša: Iscrpljena sam, ali i presrećna. Duško kaže da ćerka neverovatno liči na njega i da nam sad, posle dve devojčice, nedostaje i jedan fudbaler. Može, ali tek 2015. godine. Jelena Karleuša (31) i Duško Tošić (24) presrećni su zbog rođenja druge ćerke Nike.

U razgovoru za Press, popularna pevačica, koja se porodila carskim rezom u klinici „Narodni front”, otkriva da njena druga naslednica neverovatno liči na oca, fudbalera nemačkog Verdera. Iako je odmah posle carskog reza, zbog loše krvne slike i iscrpljenosti, morala da primi transfuziju, Karleuša kaže da nema nameru da se zadrži na dvoje dece.

- Zbog nekih mera predostrožnosti još uvek mi nisu doneli ćerku, ali mi Duško, koji je potpuno opčinjen Nikom, kaže da je ona bukvalno njegov klon, i da nam posle dve devojčice nedostaje i jedan sin, – kaže Jelena, i dodaje:

Duško hoće malog fudbalera

- Naravno da dece i zdravlja nikad nije dovoljno i da bih mogla da rodim i jednog fudbalera, ali ne pre 2015. Nika je dobila najveću moguću ocenu 10/10. Porođaj carskim rezom je obavio čuveni doktor Dušan Stanojević, direktor porodilišta, dok je anesteziju uradio najpoznatiji doktor za epiduralnu anesteziju Miki Paster, navodi Jelena.

Karleuša, koja je na porođaj stigla u stilu velike zvezde, na visokim potpeticama i praćena blicevima paparaco fotografa, po prijemu na kliniku obavila je sve preglede, a tačno u 22 sata izvršen je porođaj. Ipak, odmah posle carskog reza, zbog loše krvne slike i iscrpljenosti, Jelena je morala da primi transfuziju.

Vraćam se uskoro na scenu

- Osećam se iscrpljeno, ali smo beba i ja zdrave, i to mi je trenutno najvažnije. Presrećna sam što je sve proteklo savršeno. Duško je zaplakao kada je video ćerku, a odmah pošto je napustio bolnicu otišao je sa prijateljima na jedan beogradski splav gde je proslavio i sav iscepan se vratio u bolnicu, pa mi kažu da je kao takav bio glavna atrakcija. Nažalost, zbog obaveza u klubu već je otputovao za Nemačku, ali će nam se vrlo brzo pridružiti – kroz smeh navodi presrećna mama.

Jelena kaže da po izlasku iz bolnice namerava da se potpuno posveti obavezama oko bebe, ali i prve ćerke Atine, koja je na dan sestricinog rođenja proslavila svoj prvi rođendan:

- Prijatelji mi kroz šalu kažu da bih, dok sam u formi, mogla da rodim još troje dece. Ipak, jedva čekam povratak na scenu. Čim stanem na noge, uz sve obaveze prema mojim princezama, nameravam da krenem s pripremama za novi album i koncert koji je zakazan za maj u beogradskoj „Areni”.

Karleuša se porodila dve nedelje pre termina, istog dana (7. septembra) kada je rodila i svoju prvu ćerku Atinu. Mala Nika teška je 3.450 grama.


No comments:

Post a Comment